PC loopt steeds vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Astrid-vdJ

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2005
Berichten
7
PC loopt steeds vast - vraag aangepast

Sinds enige tijd loopt mijn pc bij het minst of geringste vast. Ik heb van alles geprobeerd. Virussen/spy-ware gechecked. Win XP opnieuw geinstalleerd. Nieuwe videokaart erin gezet, want het bleek dat mn oude problemen gaf.
Maar nog steeds heb ik dezelfde problemen. Als ik mn computer 's morgens opstart, loopt ie al heel snel vast en moet ik hem vaak nog 2 keer opstarten voor hij "als een zonnetje" loopt. Ik krijg in het blauwe scherm te zien dat hij mn schijf (FAT-32) aan het controleren is op fouten, maar kan geen enkele fout vinden. Hooguit soms een beschadigd bestand als ik juist ergens mee bezig was op mn harde schijf.
Na deze 3 keer loopt ie lekker, tot ik "bijzondere" dingen ga doen, zoals muziek draaien (winamp), e-mails lezen via Outlook Express, msn-en, een videogesprek starten, want dan komt er geen verbinding tot stand met de andere msn-er. Mn eigen webcam aanzetten kan wel, maar dan is het beeld heel haperig en er komt geen verbinding tot stand met de ontvanger.
Ik heb een AMD-Duron 1000 Mhz, 512 Mb.

Wie kan mij verder helpen?

Aanvulling 8 oktober 20.00 uur
Vanavond liep ie weer een keer vast en toen ik in mijn taakbeheer keek stond de CPU volledig op 0. Er was geen enkele activiteit.

Aanvulling 11 oktober 15.50 uur
Ondertussen heb ik het idee dat mijn probleem niet veroorzaakt wordt door mijn computer maar door mijn internet verbinding. Ik zal daarom dit onderwerp sluiten en een nieuwe vraag stellen in het betreffende forum. :(

Astrid
 
Laatst bewerkt:
Heb je misschien externe apparatuur aangelsoten? zoals een externe hardeschijf? Als je denkt dat het mogelijk je internet verbinding is, dan zal je eens moeten proberen om op te starten zonder het kabel er in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan