PC loopt steeds vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Denzel90

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2009
Hallo, mijn pc loopt sinds een week steeds willekeurig vast. Ik heb een maand geleden mijn voeding vervangen, omdat m'n pc steeds uit het niets uitviel maar dat is nu verholpen. Ik had een redelijk oude voeding en ik heb hem vervangen door een nieuwe maar wel min of meer hetzelfde. Ik game niet en zit alleen op msn en surf een beetje dus ik heb volgens mij ook niet een hele zware nodig? Ik dacht eerst dat het door de update van iTunes kwam, omdat het vlak daarna steeds gebeurde maar hij loopt ook steeds vast zonder dat itunes aanstaat.
Als ik mijn temperaturen meet met Speedfan staat er: Temp1: 43 , Temp2: 54, HDO: 27. Ik heb verder geen idee wat het inhoudt.

Wat kan het zijn?

wat gebeurt er precies? freezed het beeld of wordt het zwart of krijg je een blue screen?

mvg

michel

Het freezed. Ik zie nog alles maar ik kan m'n cursor niet meer bewegen en niks doet het meer.

Ik heb hem geïnstalleerd maar er staat dat mijn evaluation period al over is..

Ik heb Windows XP professional, processor: AMD Athlon(tm) XP 3000+, geheugen: 1024MB RAM, systeemfabrikant: MSI, kloksnelheid: 2.11 GHz, 1,00 GB

Geen idee of je hier iets aan hebt ik heb zomaar wat willekeurige dingen opgezocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan