PC loopt traag bij HD video, niet bij HD spellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruben94

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2009
Berichten
390
Hoi,
Na al weer een aantal maanden W7 en voor mijn gevoel redelijk wat BSODs (stuk of 5), die elke keer hetzelfde zijn, én het vastlopen van HD films op youtube, ga ik t probleem hier maar stellen.
Filmpjes op youtube (zelf 360p) lopen vast, net als de hele pc. Ik krijg om de tijd dezelfde BOSD. HD spellen (GTA IV op 1080p) lopen NIET vast. Hoe kan dat? Nou dacht ik, ik ga eens zoeken. Maar bij de programmas via het startmenu kan ik helemaal niks over ATI vinden.
Dus vraag ik me af; heb ik de driver wel geinstalleerd?
Maar als ik op de HDD ga kijken, zie ik wel degelijk ATI staan. Maar die staan in de mappen Program Files x86, Program DATA en Program Files. Wat ik erbij moet zeggen is dat ik ZONDER formateren van de schijf van VISTA 32bit naar 7 64bit ben gegaan.
Klopt het dus dat er geen driver geinstalleerd is onder 7? In de 3 Program mappen vind ik wel mappen van ATI.

Voor het geval dat t nodig is:
AMD Phenom II x4 920
ATI HD 4850 1GB
8GB DDR2 RAM
WIN7 64BIT

Ik hoop dat iemand kan helpen.

Gr,
Ruben
 
Laatst bewerkt:
Wat ik ben vergeten te zeggen is dat als ik met de rechtermuisknop op het bureaublad klik, de eerste optie ATI CCC is:confused:
Nu snap ik het niet meer.
Zal die CCC nog de versie van WIN Vista zijn dan?
 
Goed, bedankt.
Ik ben m nu aan het verwijderen, zal dus zo na opnieuw opgestart te hebben, de nieuwe installeren.
Ik hou u op de hoogte.
 
Tot nu toe werkt ie goed:)
Anders was ie al lang vastgelopen.
Bedankt voor de tip:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan