Pc loopt vast alleen bij downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

firestarter3

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2007
Heb sinds een paar manden een nieuwe pc maar steeds bij DL loopt hij vast, alles is geupdate(05-06-2007)drivers en windows!
Systeem:
1 AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz HT 1MB AM2 Box
1 Asus M2N-SLI Deluxe nForce 570 SLI, SATA2 RAID
1 Corsair 2x1GB DDR2 SDRAM PC6400 CL5.0 TwinX
2 Seagate 320GB SATA300 16MB FDB, ST3320620AS
1 XFX Videokaart PCI-e GeForce 8800GTS XT 320MB 2xDVI/HDTV
1 Zalman Powersupply ZM600-HP 600W

torrent of newsleecher het maakt niet uit weet iemand hoe dat komt.

Groet Dick

Welke Windows heb je? Hoe ben je met het Internet verbonden?

Wat is de naam en van xxx.ddl loop deze stuk.

Laatst bewerkt:
Welke Windows heb je? Hoe ben je met het Internet verbonden?

internet wireless :gigset usb adaptor 108

verder helemaal geen foutmeldingen ofzo je merkt eigenlijk wel als hij vast gaat lopen de verbinding valt langzaam uit en ineens zit die vast daarna.

Bekijk deze handleiding eens. En controleer de Eigenschappen van je LAN Netwerverbinding, er moeten instaan de Client voor Microsoftnetwerken en het TCP/IP Protocol.

pc loopt vast

Bekijk deze handleiding eens. En controleer de Eigenschappen van je LAN Netwerverbinding, er moeten instaan de Client voor Microsoftnetwerken en het TCP/IP Protocol.

Staat er allemaal, wellicht moet ik specifieker zijn of is vraag verkeerd begrepen maar wat ik bedoel is dat dus de hele pc vastloopt alleen met reset kom ik er dan uit, niks doet het meer.
ik heb dit vanaf het begin al, het zou kunne komen door de wirelles maar mijn broer heeft hier geen last van heeft bijna de zelfde PC. ik hoop dat jullie het weten.

Mvg Dick

Staat er allemaal, wellicht moet ik specifieker zijn of is vraag verkeerd begrepen maar wat ik bedoel is dat dus de hele pc vastloopt alleen met reset kom ik er dan uit, niks doet het meer.
ik heb dit vanaf het begin al, het zou kunne komen door de wirelles maar mijn broer heeft hier geen last van heeft bijna de zelfde PC. ik hoop dat jullie het weten.

Mvg Dick

Oh ja m'n broer zit ook op het zelfde netwerk met dezezelfde wireless ontvanger(m.a.w ) we hebben dezelfde wireless :gigset usb adaptor 108

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan