PC Loopt vast bij gegevens toevoegen aan register

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dikke Marco

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2002
Ik heb hier een oude PC staan met windows 98SE op draaien. Alles werkt perfect op die PC maar om hem in het netwerk te plaatsen moest ik dus die netwerkinstallatiediskette uitvoeren, de pc opnieuw opstarten en de stappen voltooien. Dit doe ik maar wanneer hij de instellingen begint toe te passen op het systeem loopt hij onmiddellijk vast.
Wanneer ik drivers wil installeren op het systeempje loopt hij ook vast.
Ik vermoed dus dat het is telkens wanneer er gegevens aan het registere worden toegevoegd.

Voordien deed hij het niet, maar na enkele weekjes stil en uit mekaar gelegen te hebben doet hij het nu wel.

Iemand die weet waaraan dit kan liggen?

Om te bekijken of het aan het register ligt kan je het bijgevoegde ongevaarlijke .REG bestandje uitvoeren.

Om te checken dat het geen virus is klik je er met de rechter muisknow op en daarna op Bewerken.

Voer het uit om te zien of het aan het register ligt. Als de computer vastloopt is het mis.

Bijlagen

Hmmm

normaal is gewoon uitvoeren toch genoeg eh? Dan wordt die test dir gewoon aangemaakt zonder je iets moet doen of mis ik wat?

Anyway er komt hetvolgende te staan wanneer ik het uitvoer:

kan A:\test.reg niet importeren. Het opgegeven bestand is geen registerscript. U kan alleen registerscripten importeren.

Heb het script even in de kladblok bekeken en alles leek me toch in orde..

Anyway, dan maar Regedit en importeren dacht ik maar net hetzelfde.

Ik kan dus geen gegevens aan het register toevoegen maar blijkbaar loopt hij niet vast.

Misschien is het register op alleen-lezen gezet?

Weet iemand misschien waar die optie zit? :rolleyes:

Ik ben het weer eens vergeten :o

Geplaatst door topmas38
Misschien is het register op alleen-lezen gezet?

Weet iemand misschien waar die optie zit? :rolleyes:

Ik ben het weer eens vergeten :o
Het kan zijn maar dat hij bij installatie van drivers soms zelfs reboot ipv vastloopt is toch heel raar...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan