PC loopt vast bij Opstarten/BIOS

• Onderwerp starter Onderwerp starter JJ0
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

JJ0

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jun 2010
Beste Forumleden,

Ik ben hier nieuw en heb meteen een groot probleem en dus een hele lastige vraag.

Ben net terug van vakantie. Ben een week weggeweest naar Turkije. Maar uit alle haast ben ik vorige week vergeten de pc uit te doen. Mijn opa kwam hier achter en heeft hem voor mij uit gedaan (na 4 dagen).

Maar nu kwam ik vanacht thuis en mijn computer scherm was gedraaid en de voedingskabel is eruit gehaald. Mijn opa is niet zo handig met computers. Haha. Ook was de schakelaar omgezet (stekker met schakelaar waar alles op aangesloten is).

Nu start de pc eerst goed op. Maar niet helemaal fijn. Was bezig met de vakantie foto's. En pc liep vast. Start balk weg. Dus maar hardware matig opnieuw opgestart. Alleen nu is ie heel traag. Hij blijft hangen bij Bios. En geen enkele optie werkt, DEL /F12 enz.

Na +/- 20 minuten op de Bios te hebben gezeten lijkt ie het zat te zijn en gaat die door met het opstart proces :confused:

Zit nu op mijn laptop. Mijn pc draait op Windows 7. PC is net helemaal opgestart. Wat kan ik het best doen?

Alvast heel erg bedankt!

Ontopic: Hoeveel Ram repen heb je ? Heb je er meer dan 1 inzitten test ze dan 1 voor 1

Offtopic: Hoe was het in turkije en welke plaats ben je geweest?? in de buurt van Side ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan