pc loopt vast bij overzetten videobestanden naar externe harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

SuusBG

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2010
Ik heb videobeelden op mijn pc staan (vista), en die wil ik graag op mijn extern harde schijf (500GB) zetten. Wanneer ik dit probeer, door de bestanden te kopieeren naar de extern harde schijf, loopt mijn pc vast.
Bij bestanden overzetten krijg je altijd zo'n scherm, met een laadbalk erin. Wanneer de laadbalk op ongeveer 1,5cm is blijft die stil staan, en loopt de pc dus vast.
De extern harde schijf is NTFS (staat in ieder geval bij eigenschappen). Er staan al wat videobeelden op, die heb ik van een pc op school af gehaald. Dat ging wel allemaal goed.
Nu heb ik geprobeerd om mijn internetverbinding te verbreken, en van AVG de resident shield uit te schakelen, ook dat hielp niks, de pc bleef vast lopen.
Het is dus wel mogelijk om videobestanden op de schijf te zetten (is immers gelukt bij een pc van school). Wel kan ik gewoon afbeeldingen van de pc naar de harde schijf zetten, dat is geen probleem.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen??

Kun je wel een anders videobeeld/filmpje kopieren vanaf je eigen pc naar je schijf?

Kopieer anders het filmpje die je niet kunt kopieren, gewoon nog een keer naar de pc. Krijg je dus, een originele en kopie op je pc, en kopieer dan het KOPIE naar je schijfje.

Werkt het niet, start op in veilige modus, en probeer dan te kopieren.

Ik kan wel bestanden van mijn harde schijf op mijn pc zetten, andersom lukt niet. Dan loopt mijn pc dus vast (er verschijnt wel een scherm dat die aan het kopieeren is, maar als die balk ongeveer 2cm is geladen blijft die daar steken en loopt de pc vast..)
Op andere pc's kan ik wel gewoon met deze harde schijf dingen overzetten..
zal dat van dat kopieren even proberen, hoe start je anders in veilig modus op?

In veilige modus opstarten en dan het kopieeren werkt ook niet :-(
Nu nog even dat van eerst een kopie maken proberen, heel miss werkt dat.
Ik heb al geprobeerd om mijn harde schijf te formatteren, maar ook dat helpt niks :-(

ook een kopietje maken helpt niet.. Niks lijkt te helpen :(
Ik ga denk ik maar een mail sturen naar de winkel waar ik de pc weg heb, en die evt. langsbrengen. Misschien kunnen zij het fixen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan