• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

pc loopt vast bij verwijderen opmerking

Status
Niet open voor verdere reacties.

tallie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jun 2006
Een vraagje over excel...

De laatste tijd als ik een opmerking uit een cel probeer te verwijderen loopt de computer vast (hij blijft in zandloperstand)

Voorheen heb ik nooit problemen hiermee gehad en ook voor de rest doet de pc het gewoon goed.

Wat kan dit zijn? En nog beter: Wat kan ik eraan doen?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

PS: Leuk forum dit, wist tot deze zoektocht nog niet van t bestaan af maar zal zeker vaker langskomen, erg nuttig en leerzaam! :thumb:

Welkom bij Helpmij Tallie,

Wat een enthousiasme, en dat nog voordat je antwoord hebt gekregen :-)
Geen idee wat er aan de hand kan zijn. Is het een groot bestand?
Probeer eens het werkblad met de opmerking erop te kopiëren (rechter muisklik op de naam van het werkblad, dan kiezen voor 'Blad verplaatsen of kopiëren'. Vink 'Kopie maken' aan, en kies bovenin voor 'Nieuwe map'.
Sla dit bestand op, en probeer dan eens in dit bestandje?

Als dat niet lukt, probeer dan eens de opmerking leeg te maken en het bestand op te slaan?
Staat er bij het openen va het bestand linksonder op de statusbalk 'Berekenen'? Ga dan via Extra - Opites - tabblad Berekenen en vink Automatisch herrekenen aan.

Succes,

Richard

Nou ben druk aan het proberen geweest. Als ik het tabblad kopieerde naar een nieuwe map had ik het probleem niet.

Toen zag ik ineens dat er een kringverwijzing in het document (ander tabblad) stond, die heb ik eruit gehaald en nu lijkt alles (tot nu toe dan) weer gewoon te werken!

Bedankt voor je reactie in ieder geval :D :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan