PC loopt vast door nieuwe Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Whysopro

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2009
Hallo,
Ik heb een aantal dagen geleden een nieuwe GeForce 9800 GT gekocht, samen met een nieuwe Raptor 550 watt voeding, Maar telkens als ik mijn PC opnieuw opstart blijft hij op een zwart scherm met alleen een zandlopertje als muis vasthangen, ik ben ook al een paar keer terug geweest naar de winkel en heb al meerde malen de drivers opnieuw geinstalleerd maar ik heb geen idee wat ik nog zou kunnen proberen

Heeft iemand een oplossing???

- Chris

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Je bent al terug naar de winkel geweest hadden die ook geen oplossing?
Alle benodigde voedingskabels aan gesloten?
En voordat je een driver installeert eerst de oude de-installeren.

Ik zit zomaar even mee te denken hoor.

Modag

Hey, Bedankt :)

Jah, ben al terug geweest, ze zijden dat het de voeding was en heb die dus vervagen (zat eerst 300 watt in en nu dus die 550 watt)

Daarna naar huis gegaan en opgestart, toen liep ie weer vast op een zwart scherm vlak voor het inloggen, ben toen teruggegaan en nu ben ik hem zowieso tot maandag kwijt, ze gaan alles voor me nalopen. Maar ik dacht, laat ik voor de zekerheid maar even vragen of iemand toevallig nu al weet waar het aan kan liggen.

- Chris

Hoi,

Dat wordt even afwachten tot maandag ik neem aan dat hun het wel vinden als het gelukt is lezen we het wel en is het niet gelukt dan kunnen we alsnog meedenken .

Modag

Laatst bewerkt:
wat heb je gekregen ipv die 9800?

En dit zijn artifacts, meestal een teken dat scherm of videokaart kapot is.
Ik zou zeggen het laatste..

Ik heb de ATI Radeon 3400 gekregen, maar iemand die ik ken zij dat het ook de resolutie kon zijn, zou dat ook kunnen?

Hoi,

Wederom terug naar de winkel en dan toch om een vergelijkbare kaart vragen (in ieder geval een betere als de 3400 en 1 die het moederbord ondersteund )als de 9800 GT en anders inderdaad geld terug is nogal een prijsverschil .
Trouwens welk moederbord heb je ?

Modag

Heb inderdaad voor de andere kaart mijn geld terug gekregen, en waar kan ik zien wat voor moederbord ik heb?

Fabrikant : HP Pavilion 061
Moederbord : Niet nader omschreven AHI
Bios : Phoenix Technologies, LTD
Chipset : ATI RS480
Fysiek Geheugen : 2048 MB DDR-SDRAM
LPC bus : Ja
PCI Bus : Ja
Bus PCI-Express : Ja
USB Bus : Ja
SMBus/i2c Bus : Ja
Bus HyperTransport : Ja
Bus CardBus : Nee
Bus FireWire : Ja

Dat is de omschrijving die ik bij moederbord krijg

- Chris

Hallo!

Heb het probleem al opgelost, het bleek aan de hardware versnelling te liggen :p

Bedankt voor de hulp!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan