Pc loopt vast en geeft beveiligingsfout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bohmsje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2009
Hallo mensen.

Ik ben sinds kort nieuw hier. Had een vraag:

Ik heb sinds kort dit systeem. Soms loopt het systeem helemaal vast en geeft ie een beveiligingsfout. Heb hem al 5 keer laten testen op geheugenfouten, niks te zien.

Zou hij misschien te warm worden? Zodat hij zichzelf uitschakelt? Maar dan zou hij toch moeten herstarten? Alhoewel, meestal gebeurt het tijdens cod4 of cod5, wat grote spellen zijn, en dan kan ik begrijpen dat hij dat dan niet zo 1,2,3 kan regelen.

bvd, bohmsje

Laatst bewerkt:
Alleen mensen die er echt verstand van hebben reageren, de rest helpt iemand anders maar.

bvd, bohmsje

Ja ok, je bent nieuw op helpmij, welkom dan ook, maar met bovenstaande ingesteldheid breng je volgens mij niet erg veel sympathie over bij de helpers.
Laat staan dat er dan iemand nog zin heeft om op jouw bericht te reageren...

Maar goed, ik zal toch men goed hart maar eens tonen en men best doen om jou te helpen.
(als je men hulp niet wenst na bovenstaande "opmerking" dan zeg je me dat maar vlakaf en dan trek ik me wel terug uit dit topic)
---

Je zegt een beveiligingsfout...
Kan je hierover iets meer vertellen? welke foutcode,..

of je vermoed dat je pc te warm wordt, heb je de temperaturen dan bijvoorbeeld al eens gecontroleerd met pc wizard of eender welk programma dat in staat is om dit te doen?

Ja ok, je bent nieuw op helpmij, welkom dan ook, maar met bovenstaande ingesteldheid breng je volgens mij niet erg veel sympathie over bij de helpers.
Laat staan dat er dan iemand nog zin heeft om op jouw bericht te reageren...

QUOTE]

Vandaar dat ik hem een uur terug al liet schieten....;)

dit zeg ik, omdat ik wat rondgekeken heb, en op de makkelijkste dingen, die zelfs ik weet(simpele dingen dus!) mensen antwoorden gaven waardoor ik dacht,, naja, dat klopt nooit.
Sorry als het zo geinterpreteerd word, maar wil gewoon mensen die mij kunnen helpen en niet dat dit topic vol komt te staan met onzin. Sorry!

Hij loopt vast. Dan doe ik automatisch ctrl, alt delete, krijg ik zwart scherm, met een schermpje : beveligingsfout en dan weer beveiligingsfout(in het blokje zelf). staat verder geen melding bij qua nummers oid.

Ik zal de temperaturen even controleren! daar dacht ik zelf ook al aan...

bedankt alvast

Ik heb sinds kort dit systeem.
Welk systeem?
Soms loopt het systeem helemaal vast en geeft ie een beveiligingsfout.
Wat is de fout?
Heb hem al 5 keer laten testen op geheugenfouten
Wie heeft hem getest en waarmee?
Wat heeft beveiliging met geheugenfouten te maken?
Alhoewel, meestal gebeurt het tijdens cod4 of cod5, wat grote spellen zijn, en dan kan ik begrijpen dat hij dat dan niet zo 1,2,3 kan regelen.
Wie kan wat niet regelen?
Alleen mensen die er echt verstand van hebben reageren, de rest helpt iemand anders maar.
Hoe groot was de donatie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan