Hans89
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 mei 2009
Hallo,
Ik heb al een tijdje het probleem dat de pc even vastloopt, het beeld slaat vast voor een korte tijd. Daarna doet hij het weer gewoon.
Het maakt niet uit of je een game speelt of dat je op internet aan het surfen bent.
Op het forum zag ik dat iemand verwezen werd naar het logboek van de pc, hier worden fouten weergeven. Bij mij zijn dat, volgens mij, telkens dezelfde:
Het apparaat \Device\Ide\IdePort3 heeft niet binnen de tijd voor time-out gereageerd.
Nou is mijn vraag of iemand weet wat het precies inhoud. Ik kwam zelf uit bij de cd-rom/dvd-rom drive, alleen zou ik niet weten wat er fout aan kan zijn.
Specificaties:
processor: AMD Phenom (tm) 9850 Quad-Core Processor, MMX, 3DNow (4 CPUs) 2,5GHz
Geheugen: 3328 MB RAM
Wisselbestand: 932MB Gebruikt, 4278MB Beschikbaar
DirectX: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
Video: NVIDIA GeForce 9600 GT 512MB
Iemand een oplossing??
Alvast bedankt,
Hans
Mochten er temperaturen nodig zijn dan kan ik deze ook nog geven.
Ik heb al een tijdje het probleem dat de pc even vastloopt, het beeld slaat vast voor een korte tijd. Daarna doet hij het weer gewoon.
Het maakt niet uit of je een game speelt of dat je op internet aan het surfen bent.
Op het forum zag ik dat iemand verwezen werd naar het logboek van de pc, hier worden fouten weergeven. Bij mij zijn dat, volgens mij, telkens dezelfde:
Het apparaat \Device\Ide\IdePort3 heeft niet binnen de tijd voor time-out gereageerd.
Nou is mijn vraag of iemand weet wat het precies inhoud. Ik kwam zelf uit bij de cd-rom/dvd-rom drive, alleen zou ik niet weten wat er fout aan kan zijn.
Specificaties:
processor: AMD Phenom (tm) 9850 Quad-Core Processor, MMX, 3DNow (4 CPUs) 2,5GHz
Geheugen: 3328 MB RAM
Wisselbestand: 932MB Gebruikt, 4278MB Beschikbaar
DirectX: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
Video: NVIDIA GeForce 9600 GT 512MB
Iemand een oplossing??
Alvast bedankt,
Hans
Mochten er temperaturen nodig zijn dan kan ik deze ook nog geven.