pc loopt vast na afsluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

paqu34

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2008
hallo, ik heb een p3 1000mhz, 512 mb ram, 10 gb hd.

Ik ben geen leek in soft en hardware alleen van dit probleem kom ik niet af is als volgt:

Elke keer als ik mijn pc (schoon) wil afsluiten dan loopt ie op een gegeven moment vast, heb ik de pc al vandaag 2x geformatteerd, maar het probleem blijft bestaan, toen heb ik via veiligemodus (f8) opgestart en afgesloten en dat werkt wel.

Een paar dagen geleden werdt mijn hd niet meer herkend tijdens het opstarten, en heb in de bios gekeken kon niets vinden en heb toen alles weer terug gezet (default settings f5) en toen begonnen de problemen met het niet afsluiten van xp. Wie kan mij een simpele oplossing geven? Voor de rest doet het systeem naar behoren( nog hahaha:D:D:D) Ik heb van alles geprobeerd, mijn nod32 uitschakelen, ik heb java 6 update 5 verwijderd,

Alvast bedankt

PaQu34

ik dacht al dat ik deze vraag nog al eens had gezien...

er wordt gevraagd om niet te dubbelposten op dit forum:thumb:

hoi jelpot, en als er niet gereageerd wordt dan?
dan is het toch logisch dat je dubbel plaatst?

maar bedankt voor de reactie vriend

ik heb zelf de probs opgelost?

paqu34

ja ok :P
ik begrijp dat ook wel dat het irritant is wanneer er niemand antwoord :confused:
Ik probeer dan wanneer ik het zie toch te helpen...

Ik had het eigenlijk meer over verschillende topics plaatsen over hetzelfde onderwerp.
Dubbelposten om je vraag terug in de aandacht te brengen heb ik anders niets op tegen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan