PC loopt vast na inloggen

• Onderwerp starter Onderwerp starter rp92
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rp92

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2007
Hey
telkens als ik me pc opstart en ik voer me w8woord in krijg ik een blauw beeld met in witte letters geschreven dat er een probleem is gevonden en dat hij opnieuw is opgestart om schade te voorkomen. Je moet de pc opnieuw opstarten en als dit bericht er weer komt dan moet je de volgende stappen uitvoeren:
* controleer of er voldoende schijfruimte is
* schakel het stuurprogramma uit of raadpleeg fabrikant voor bijgewerkte versie. Vervang zo nodig de beeldschermadapter
* raadpleeg hardwareleverancier voor evt BIOS-update
* Schakel BIOS geheugenopties zoals caching of shadowing uit
* gebruike veilige modus (joh! :thumb: )

Technische informatie: dan kreeg je allemaal codes geen zin om dat over te typen als je die nodig moet hebben typ ik t wel! :D
En dan tenslotte staat er Fysieke geheugendump voltooid.

Ik heb mijn IT engineer:P al geraadpleegt en die zag t als een systeemfout en die wilt mijn pc opnieuw installeren. Ik vraag jullie dit in de hoop dat er een oplossing is voor dit want dat opnieuw installeren heb ik geen trek in ;)!!!
Alvast bedankt voor de moeite!!

Heb je geprobeerd op te starten in veilige modus? Zoaj, krijg je dan ook die foutmeldingen?
Wat ik in eerste instantie zou doen (als het probleem zich ook voordoet in veilige modus) is het geheugen controleren met Mem86 (freeware, ff googlen). Ik denk eerder dat je met een ernstige hardware-fout zit (vandaar test geheugen).

Jan

Ja ik heb m in veilige modus opgestard en dat werkt dan en dan krijg ik geen systeembericht! Ik zal t wel proberen bedankt voor de tip
als jij/iemand nog iets beters weet zeg t me dan
Bedankt

t lukt me niet om mem68 te googlen kan jij me een link geven voor zo'n test (freeware)
dank je

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan