Hey
telkens als ik me pc opstart en ik voer me w8woord in krijg ik een blauw beeld met in witte letters geschreven dat er een probleem is gevonden en dat hij opnieuw is opgestart om schade te voorkomen. Je moet de pc opnieuw opstarten en als dit bericht er weer komt dan moet je de volgende stappen uitvoeren:
* controleer of er voldoende schijfruimte is
* schakel het stuurprogramma uit of raadpleeg fabrikant voor bijgewerkte versie. Vervang zo nodig de beeldschermadapter
* raadpleeg hardwareleverancier voor evt BIOS-update
* Schakel BIOS geheugenopties zoals caching of shadowing uit
* gebruike veilige modus (joh! :thumb: )
Technische informatie: dan kreeg je allemaal codes geen zin om dat over te typen als je die nodig moet hebben typ ik t wel!
En dan tenslotte staat er Fysieke geheugendump voltooid.
Ik heb mijn IT engineer
al geraadpleegt en die zag t als een systeemfout en die wilt mijn pc opnieuw installeren. Ik vraag jullie dit in de hoop dat er een oplossing is voor dit want dat opnieuw installeren heb ik geen trek in
!!!
Alvast bedankt voor de moeite!!
telkens als ik me pc opstart en ik voer me w8woord in krijg ik een blauw beeld met in witte letters geschreven dat er een probleem is gevonden en dat hij opnieuw is opgestart om schade te voorkomen. Je moet de pc opnieuw opstarten en als dit bericht er weer komt dan moet je de volgende stappen uitvoeren:
* controleer of er voldoende schijfruimte is
* schakel het stuurprogramma uit of raadpleeg fabrikant voor bijgewerkte versie. Vervang zo nodig de beeldschermadapter
* raadpleeg hardwareleverancier voor evt BIOS-update
* Schakel BIOS geheugenopties zoals caching of shadowing uit
* gebruike veilige modus (joh! :thumb: )
Technische informatie: dan kreeg je allemaal codes geen zin om dat over te typen als je die nodig moet hebben typ ik t wel!

En dan tenslotte staat er Fysieke geheugendump voltooid.
Ik heb mijn IT engineer

Alvast bedankt voor de moeite!!