PC loopt vast op postvak in van office

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartb112

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2001
Hoi

Ik ben weer eens niet blij.
Op een pc van een kennis van mij staat office en ze gebruiken daarvan outlook voor hun mail.

Nu is er een mailtje binnengekomen in Postvak in en daar loopt de pc gelijk op vast en goed vast, alleen op de aan en uit knop reageerd hij nog.
Dit gebeurt als je na postvak in gaat, mailtje heeft een bijlage en probeerd hem in voorvertoning te laten zien. machine wel meer als een uur met rust gelaten maar hij reanimeerd niet meer. Ook geen HD aktiviteid.
Nu heb ik al lopen spitten in de pc op de HD als ik postvak in kon vinden maar nee niet dus.

Machine draaid met win98.

Met vriendelijke groet

Bart

misschien is het volgende een optie : (tenzij iemand anders een betere weet.......)

Verwijder de "huidige mail-identiteit" en maak een nieuwe aan.
Als het goed is dan start je weer met een leeg postvak (al weet ik dit niet zeker)

De pst weggooien werkt ook niet? Of scanpst?

Ja daar zat ik ook aan te denken maar kan ik die vinden ?

Met de opdracht dir /s *.pst, uitvoeren vanaf de dos prompt. Dit gaat niet werken als het bestandsysteem ntfs is.

bestandsysteem ntfs
Dan zal win 98 ook niet werken waar die machine op werkt !!

Ik zit er zwaar aan te denken om gewoon outlook er af te gooien en die opnieuw te installeren.(laat ik ze zelf doen).

Dat van dat win98 en ntfs wist ik wel, maar ik wilde even controleren of jij het ook gezien had :D.

Kijk of je het mailtje via webmail kan verwijderen.

Groetjes,
Bennie

Hoi Bennie dit gaat niet lukken hij is al binnen :(

Ga opzoek naar het bestand scanpst.exe. Het staat bij in de map:
C:\Program Files\Common Files\System\Mapi\1043

Run het. Laat het het bestand Outlook.pst fixen.

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan