PC loopt vast tijdens gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Christian89

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2007
PC loopt vast tijdens gamen ( GF 6600GT)

Als ik aan het gamen bent en ik speelde op redelijke/middel settings, loopt mijn PC bijna altijd vast.. Het beeldscherm geeft aan dat het in Sleep mode zit (?), maar er gebeurt niets en resetten is de enige optie.. Het komt bij bijna elk spel voor, behalve de wat oudere (mindereisende) games.. Als ik op de laagste settings speel (alles Low) gebeurt er niets..

Specs:
Videokaart: GeForce 6600 GT
CPU: 2.02 GHz Pentium 4
System RAM: 1023.5 MB

Volgens de systeem eisen moet ik de meeste games gewoon aankunnen, maar toch heb ik die vastlopers... Als jullie kunnen helpen graag..

Laatst bewerkt:
misschien is je beeldscherm te groot en kan je videokaart dat niet aan, kan ook zijn dat je eens goed naar de resolutie instellingen moet kijken

Het heeft in ieder geval te maken met je grafische kaart die niet kan volgen (te heet??). Maak de fan en koelvinnen eens stofvrij.

misschien is je beeldscherm te groot en kan je videokaart dat niet aan, kan ook zijn dat je eens goed naar de resolutie instellingen moet kijken

Normaal kan je geen resolutie instellen die je grafische kaart niet support. Je beeldscherm gaat dan eerder een hindernis vormen dan de kaart...

Laatst bewerkt door een moderator:
Het heeft in ieder geval te maken met je grafische kaart die niet kan volgen (te heet??). Maak de fan en koelvinnen eens stofvrij.

Heb ik al eens gedaan.. Ik heb er nog een extra ventilatortje bijgezet. Maar volgens mij komt ie nooit boven de 50 graden..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan