pc loopt vast wie o wie helpt mij

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dujan
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dujan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jul 2005
ik heb windows xp pro. niet een snelle pc amd 900 mhz met 320 mb geheugen.
als ik de computer zonder internet verbinding aan zet (dus de usb kabel van het internet er uit) gaat alles goed.
doe ik de internet kabel er in loopt ie helemaal vast na ongeveer 10 minuten. muis slaat vast en hij doet niks meer! dus reset knop drukken... :(
heb spy sweeper laten draaien en adware ook maar help allemaal niks......

wie heeft er nog een tip of moet ik heb helmaal leeg maken (format c:)?

dank

Geplaatst door Dujan
ik heb windows xp pro. niet een snelle pc amd 900 mhz met 320 mb geheugen.
als ik de computer zonder internet verbinding aan zet (dus de usb kabel van het internet er uit) gaat alles goed.
doe ik de internet kabel er in loopt ie helemaal vast na ongeveer 10 minuten. muis slaat vast en hij doet niks meer! dus reset knop drukken... :(
heb spy sweeper laten draaien en adware ook maar help allemaal niks......

wie heeft er nog een tip of moet ik heb helmaal leeg maken (format c:)?

dank

de pc is snel genoeg om leuk te kunnen internetten hoor,dat mag geen probleem zijn.

Je hebt al wat dingen geprobeerd,maar niets helpt dan zou ik zeggen"schoonmaken"die pc en alles er opnieuw op,mocht het probleem zich dan nog voordoen dan heb je waarschinlijk toch hardware problemen.

denk dat ik dat maar doe.. heb ik mooi tijd voor dit weekend...

bedankt en een goed weekend!:)

ik had het ook, opnieuw installeren en ik dacht probleem is opgelost. maar na een maand was het trug. heb dan een ouwe netwerkkaart(10mbps) en nu heeft hij altijd internetverbinding(de pc liep niet vast) jammer want de onboard kaart was 100 mbps en mijn computer is ook 100 mbps. was lekker handig om films en games van de ene computer naar de andere te verplaatsen in 10 minuten(voor zo'n 8 gigabyte:love: ) nu duurt het langer dan een uur:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan