pc loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

snack

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2003
sinds twee weken loopt mijn oude pc (amd1800) vast tijdens het spelen van de sims 2, er is al in geen maanden iets op geinstalleerd en ik doe er niets meer mee behalve dan dat mijn vriendin het bovengenoemde spel speelt. ondertussen heb ik al schijfcontrole+defragmentatie+herstelpunt etc... gedaan maar zonder effect. ook heb ik videokaart opnieuw geinstalleerd ook dit zonder het gewenste resultaat.
de pc loopt al jaren goed ook met dit spel en nu gaat het ineens mis, toch raar.......ik heb geen internetverbinding meer aan deze pc hangen en ook geen antivirus etc...

hoe is dit mogelijk??? tijdens het spel "bevriest"het scherm endat is het dan....

heeft iemand een idee???

Probeer dit eens Rechter muis deze computer>eigenschappen>geavanceerd>opstart en herstelinstellingen>instellingen en hier het vinkje weg nemen bij deze computer opnieuw opstarten.Ipv opnieuw opstarten krijg je nu een blauw scherm met een foutmelding en deze foutmelding post je hier.

ik zal het in de gaten houden, maar volgens mijn vriendin moet ze de pc resetten omdat hij nergens meer op reageerd. wat betreft het virtueel geheugen... is het niet zo dat je dat zo groot mogelijk moet maken om de prestaties van het systeem te verbeteren???

Geplaatst door snack
wat betreft het virtueel geheugen... is het niet zo dat je dat zo groot mogelijk moet maken om de prestaties van het systeem te verbeteren???

nee juist niet
je moet het zo laag mogelijk zetten.
msn uit
download prog uit.

als dat aan staat.

oke, dan zal ik dat in iedergeval ook eens doen, msn heb ik er niet op zitten en ook geen internet meer dus dat moet geen probleem opleveren.

vast bedankt voor de tip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan