Pc loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chaman

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2008
Berichten
14
Hi
Last tijd loopt mn computer vast of slaat ie uit tijdens gamen of videos bekijken.
Games (guild wars-WoW)
Ik hope dat iemand kan helpen.
Bvd
 
Als er geen bijzondere "acties" aan de pc zijn geweest : relatief spectaculaire nieuwe hardware en / of bijzondere nieuwe software zoals bijvoorbeeld diskmanagers etc. etc.

Dan hoef je m.i. maar aan 2 mogelijke oorzaken te denken (m.i. in volgorde van meest waarschijnlijk)

1. de pc is van binnen zo stoffig dat er niet voldoende meer gekoeld kan worden en daarom loopt 'ie vast (met name de processor / videokaart en voedingfan)
2. de games zijn af en toe geupdate en de videokaart driver heeft ook een uodate nodig?
 
Laatst bewerkt:
Als er geen bijzondere "acties" aan de pc zijn geweest : relatief spectaculaire nieuwe hardware en / of bijzondere nieuwe software zoals bijvoorbeeld diskmanagers etc. etc.

Dan hoef je m.i. maar aan 2 mogelijke oorzaken te denken (m.i. in volgorde van meest waarschijnlijk)

1. de pc is van binnen zo stoffig dat er niet voldoende meer gekoeld kan worden en daarom loopt 'ie vast (met nae de processor / videokaart en voedingfan)
2. de games zijn af en toe geupdate en de videokaart driver heeft ook een uodate nodig?

Bedankt voor jou snel reactie ik zal het probeeren.
 
Ik heb van alles geprobeerd maar niets heeft geholpen(cleaning-updates)
Ik sta open voor elke idee.
Alvast bedankt.
Mvg Chaman
 
Dan maar de volgende mogelijke optie: een langzaam stervende voeding. Je zou de kast eens mee kunnen nemen naar een winkel waar ze de voeding kunnen testen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan