Pc loopt vast!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

zerokil

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2008
Hallo,

Sinds gisteren liep mijn pc vast, dus ik zet hem weer op nieuw aan een half uurtje daar na loopt die weer vast:shocked:.
Als die vast is gelopen gebeurt er niks je kan niks bewegen de muis blijft staan en de pc reageert nergens op hij blijft gewoon aan staan je kan hem dus ook niet normaal afsluiten.

Dit zijn de Temperaturen (met speedfan)

5wxsf5.jpg

Hoi.

Is je kast stofvrij?

Anders even de kast openmaken en voorzichting al het stof weghalen ( niet blazen )
Kijk vooral even bij de ventilatoren of hier geen stof zit.

Groetjes.

Ik zou hem is open maken.

Moet ik hem bijvoorbeeld met een feun schoon maken?

Hoi,

Nee zou ik niet doen zelf doe ik het met de stofzuiger en dan niet helemaal erbij houden maar met een kwastje het stof los maken en dan zuigt de stofzuiger het wel op

Bedankt voor de tip zou het vanmiddag is proberen ik laat nog van me horen. :thumb:

Zerokil

Hoi,

Oke doe rustig dan moet het lukken succes en tot lees:thumb::thumb:

Is het schadelijk als je met een kwastje/doekje over die ribbeltjes van het moederbord en videokaart gaat?

zerokil

dankje dan ga ik verder

EDIT:
Er zat ongelooflijk veel stof in de pc
Theoretisch gezien moet geholpen hebben.

21mayir.jpg

HEEL erg bedankt voor de reacties.

Als hij vandaag of morgen weer uitvalt dan zeg ik het maar nu gaat dit topic op opgelost :thumb:

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ja dat scheelt veel en nu een half uur aan laten staan en kijken wat er gebeurt;)

Ik heb iets te hard geroepen..

Hij liep weer vast:shocked:

Zo het aan de hardware kunnen liggen?

Ik denk zelf dat het nog steeds ligt aan de warmte want onze pc staat meestal wel 6 uurtjes aan en rond de 3uur valt die uit...

En dan gebeurt het steeds sneller dus dan ongeveer over 2 uur en dan over 1 uur en dan rond de 20 minuten zo ging dat eergisteren iedegeval.

Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Als je dat denk zou ik met de zijkant open draaien en eventueel een tafel ventilator er op richten valt hij dan niet uit dan is het een warmte probleem.
Kijk eens met pc wizard wat de temps zijn

Hoi,

Ik zou is kijken wat de temps zijn met Pcwizard.
De ventilator is voor mij de laatste optie.

EDIT:

2zfo1fl.jpg

Dit zijn de temperaturen met gewoon internet aan.

Laatst bewerkt:
Goedemiddag,

Zie ik het verkeerd maar heb je twee videokaarten 9800 erin ?
Zo ja welke voeding heb je ?

Hoi,

Zo ver ik weet heb ik geen 2 video kaarten maar dat weet ik zo niet..
Maar toen ik hem open schroefde zag ik volgens mij toch maar echt 1 kaart.

En hij is zo net weer uitgevallen ik denk dat de ventilator maar moet proberen alleen het is beetje irritant want het kan soms wel 5 uur duren voor dat die uitvalt..

Laatst bewerkt:
Hoi,

Raar ik zie een gpu fan op 40 % en een gpu fan op 100%

Hoi,

Gpu dat is meestal de Graphics Processing Unit dus als ik tweemaal een fan zie denk ik dus dat er ook twee kaarten in zitten daarom maar je hebt gekeken dus zal wel een foutje in pc wizard zijn en trouwens in je link zie ik ook nog dit staan:
Nvidea gforce 9800gt #2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan