Mijn pc loopt zomaar vast.Zonder dat ik wat doet.
Het is een nieuwe pc.
Eerst kreeg ik strepen op het scherm en liep hij vast, dus is de videokaart vervangen.
Ook is er een nieuwe voeding in gegaan omdat we dachten dat hij geen genoeg stroom kreeg.
Maar het rare ervan is als hij bij onze vriend staat,en dan draait de pc 24 uur zonder ook maar één keer vast te lopen,zodra de pc thuis is loopt hij weer vast.
We hebben de stekkerdoos vervangen,een andere muis geprobeerd,andere toetsenbord.
De pc staat op een geaarde stopcontact.
Kan het aan het scherm liggen??
Deze blijft wel beeld geven als hij vast loopt.
En soms kan ik een hele avond op de pc zitten zonder dat er iets gebeurd.
Het is een Pentium(R)Dual.Core.CPU E6500@2.93GHz 2.94GHz
Moet wel zeggen dat ik er geen verstand van heb.Maar onze vriend wel en deze weet het ook niet meer.
Ik hoop dat er iemand is die ons kan helpen.
Het is een nieuwe pc.
Eerst kreeg ik strepen op het scherm en liep hij vast, dus is de videokaart vervangen.
Ook is er een nieuwe voeding in gegaan omdat we dachten dat hij geen genoeg stroom kreeg.
Maar het rare ervan is als hij bij onze vriend staat,en dan draait de pc 24 uur zonder ook maar één keer vast te lopen,zodra de pc thuis is loopt hij weer vast.
We hebben de stekkerdoos vervangen,een andere muis geprobeerd,andere toetsenbord.
De pc staat op een geaarde stopcontact.
Kan het aan het scherm liggen??
Deze blijft wel beeld geven als hij vast loopt.
En soms kan ik een hele avond op de pc zitten zonder dat er iets gebeurd.
Het is een Pentium(R)Dual.Core.CPU E6500@2.93GHz 2.94GHz
Moet wel zeggen dat ik er geen verstand van heb.Maar onze vriend wel en deze weet het ook niet meer.
Ik hoop dat er iemand is die ons kan helpen.
Laatst bewerkt: