Pc lui

Status
Niet open voor verdere reacties.

mischa_mis

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2007
Berichten
143
ik heb mijn pc vorige maand ongeveerr opnieuw geinstalleerd.
alles leek goed te lopen etc.
maar na verloop van tijd naarmate ik er meer opzet heb ik een vaag probleem met de pc
namelijk he is lui geworden :mad: ik zal het uitleggen wat ik bedoel als ik bijvoorbeeld msn wil opstarten dan moet ik eerst zeker wel 5 keer klikken en dan 2 minuten later hoor je de pc ineen keer binnen 10 sec het programma openen terwijl het daarvoor niks doet:shocked: terwijl in het begin 'alles' binnen 10sec was opgestart (dit is overigens niet met alle progs/games met supreme commander niet maar met forged alliance uitbreiding weer wel)

dit is erg iritant en ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
 
2GB werkgeheugen nee niet veel opstaan op dat moment. Zou het aan het moederbord M2N32 Deluxe SLI kunnen liggen dat meer mensen hier last van hebben?

Nee ik bedoelde of je werkgeheugen niet helemaal vol gepompt staat... ff in je taskmanageren kijken dus ;) kan je gelijk ff kijkan wat je cpu doet op moment dat die traag is...

Maar met 2 gb is die kans klein..... eerst altijd naar de simpele oorzaken zoeken...
 
Nee ik bedoelde of je werkgeheugen niet helemaal vol gepompt staat... ff in je taskmanageren kijken dus ;) kan je gelijk ff kijkan wat je cpu doet op moment dat die traag is...

Maar met 2 gb is die kans klein..... eerst altijd naar de simpele oorzaken zoeken...


Zodra ik bijvoorbeeld Forged Alliance open dan komt het wel bij de processen bij te staan maar naar verloop van tijd gaat het weer weg (Alleen op 1 account kan ik dit spel spelen, gebruiker met beperkte rechten)
Het Fysiek geheugen zit ongeveer voor de helft 'vol'.
Is er ook een programma wat ik zou kunnen gebruiken om het geheugen te testen?
Wat zou het anders kunnen zijn dan om dit op te lossen?
 
lijkt mij toch niet aan de hardware te liggen hoor aangezien dat het niet bij alle progs gebeurt
k zou gewoon eens en onderhoudsprogramma installeren zoals iolo system mechanic en dan eens alles proberen
schijf defragmenteren register op fouten laten controleren en repareren, zien of je systeem wel volledig ok is, en dan ook nog eens dat ding dat alles optimaliseerd zodat die snel genoeg blijft
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan