pc luistert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicna

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2004
Berichten
28
het lukt mij niet om L&H Voice Xpress version 4 professional op mijn xp aan de gang te krijgen. de software komt uit het jaar 2000.kan iemmand mij helpen?
 
Misschien handig als je vertelt WAT het probleem is? Krijg je een foutmelding of zo?

Geef eens iets meer info:)
 
Ik denk dat alleen versie 5 XP ondersteund(e?)

Note: Lernout & Hauspie bought Dragon Systems, and ScanSoft swallowed L&H. L&H's Voice Xpress is no longer produced, with many of its features absorbed into version 6 of NaturallySpeaking. Philips no longer produces FreeSpeech 2000. Microsoft's speech recognition is built into Office XP.

Wel kan ik je soortgelijke en voor mij perfect werkende software aanraden: Dragon Naturraly Speaking (maar daar hangt een aardig prijskaartje aan)
 
is er niet iets waarmee ik het wel kan laten werken?
 
waar zou ik dat dan kunnen doen? L&H bestaat niet meer.
 
Dan wordt een upgrade ook lastig:confused:

Als je met xp wilt blijven werken lijkt het me dat je toch een soortgelijk programma moet kopen. Anders zou je dit programma op een ander pc kunnen zetten met bv win98.

Ook niet ideaal natuurlijk.

[edit]is Dragon Naturally Speaking niet de opvolger van jouw programma? Als ik op bepaalde plekken kijk op internet zie ik dat dit vanaf versie 6 is, terwijl jouw programma bij 5 ophoudt.

Als dat zo is kun je Dragon mailen of je recht hebt op een upgrade.[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan