PC maak aanhoudend piepend geluid

• Onderwerp starter Onderwerp starter wini
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wini

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2006
geachte helpmij leden. ik heb nl de volgende probleem. me pc was vies met stof toen ging iik het schoon maken. maar nu als ik het aan maak maak het een soort piepen aanhouden geluid. wel was er een kaartje of iets ff los maar ik zetten het weer waaar het was. is zo` n een kaart die je kan inschuiven er staat er op 256mb,DDR,400,CL3
(MT4VDDT3264AG-40BC1) IK WEET NEIT WAT HET IS MAAR HEB DIE TERUG GEPLAATS. NU MAAK ME PC EEN GELUID BIJ HET OPSTARTE EN BLIJF DOOR GAAN IK KAN NIETS ZIEN OP ME BEELD SCHERM NU OOK. HELP ME . KAN EEN VAN JULLIE ME ZEGGEN WAT IK MOET DOEN.

BIJ VOORBAAT DANK

Druk dat kaartje er zover in, dat die witte nokjes, in de uithammen van dat kaartje klikken, goed aandrukken dus, let wel op de nokjes aan de onderkant, die moeten op dezelfde plaats zitten.

ja ik heb dat gedaan maar het gaat door. wat vooor een kaart is het en wat kan ik er aan doen. me pc is een windows xp(parkeldbell) niets eens 3 jaren oud.
wat kan ik doen.help me

probleem opgelost

:thumb: beste helpmij lid . het is me gleukt die kaart weer te plaatsen . het was namelijk niet goed genoewg erin gedaan

hartstike dank maar nog een vraagje . op me scherm krijg ik altijds windows onvoldoende geheugen zal het virtueel gehuegn vergroten. wat kan ik hier aan doen

dank u

Hier lees je hoe je dat kan doen.

Maar, het beste is eerst deze op 0 te zetten, te rebooten, het virtueel geheugen volgens bovenstaande link, in te stellen, en weer te rebooten, dan is ook je virtueel geheugen gedefragmenteerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan