pc maakt lawaai

Status
Niet open voor verdere reacties.

joter

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2004
hallo,

mijn eigen pc maakt lawaai
waar kan dat aan liggen? het geluid lijkt niet weg te komen bij de harde schijven, * daar heb ik ook koelers op geplaatst*
het is een constant soort zoemend/brommend geluid dat later ook harder wordt

videokaart: ati x800 pro
cpu: AMD Athlon 64 3400 + (2,4 GHz)
geheugen: 1,5 GB DDR Ram

Meestal komt dit van de koeler vandaan als er veel stof in de headsink van de cpu koeler zit met de koeler harder draaien om als nog de cpu te koelen daardoor maakt hij meer geluid dus dan is de oplossing headsink stof vrij maken.
Het kan ook aan een andere koeler liggen waar te veel stof in zit dan is d oplossing koeler vervangen !

Pc open maken en kijken(luisteren) als hij draait waar het geluid vandaan komt,je hebt extra koeling erop gezet............zijn die dan niet het probeem!

http://www.ikbenstil.nl/Diversen/HD...atie/silentmaxx-HDD-silencer-Rev-20::773.html

zulke koelers heb ik voor mijn harde schijven

*Meestal komt dit van de koeler vandaan als er veel stof in de headsink van de cpu koeler zit met de koeler harder draaien om als nog de cpu te koelen daardoor maakt hij meer geluid dus dan is de oplossing headsink stof vrij maken.
Het kan ook aan een andere koeler liggen waar te veel stof in zit dan is d oplossing koeler vervangen ! *

ik denk idd dat dat het probleem is, ik heb mijn kast ook open omdat de pc anders te warm wordt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan