nielsielol
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 jun 2010
hallo iedereen,
Ik laats voor iemand een nieuwe pc gebouwd (gewoon de onderdeeltjes in elkaar gezet). maar nu heeft diegene een hele vage error iets.
oke het gaat alsvolgt, als hij een tijdje aan het gamen is geweest (league of legends) dan gaat de pc een piepent geluid maken (dit geluid komt uit de speakers).
daarna gaat het beeld op zwart en doet de pc een reboot.
specs:
1 TB harde schijf (seagate barracuda)
coolerMaster GM Series G650M (Voeding)
crucial ballistix sport ddr4 werkgeheugen (2 sticks van 4gb)
msi gtx 960 4G (video-kaart)
intel core i5-6400 (processor)
msi h170M-A-Pro (moederbord)
ik heb geen idee wat dit kan zijn. in eerste instantie dacht ik misschien dat de video-kaart oververhit ofzo raakte aangezien ikzelf de ventilatoren nog niet had zien draaien, maar deze gaan automatisch aan als de video-kaart 40 graden bereikt.
Alvast bedankt
Mvg, Niels
Ik laats voor iemand een nieuwe pc gebouwd (gewoon de onderdeeltjes in elkaar gezet). maar nu heeft diegene een hele vage error iets.
oke het gaat alsvolgt, als hij een tijdje aan het gamen is geweest (league of legends) dan gaat de pc een piepent geluid maken (dit geluid komt uit de speakers).
daarna gaat het beeld op zwart en doet de pc een reboot.
specs:
1 TB harde schijf (seagate barracuda)
coolerMaster GM Series G650M (Voeding)
crucial ballistix sport ddr4 werkgeheugen (2 sticks van 4gb)
msi gtx 960 4G (video-kaart)
intel core i5-6400 (processor)
msi h170M-A-Pro (moederbord)
ik heb geen idee wat dit kan zijn. in eerste instantie dacht ik misschien dat de video-kaart oververhit ofzo raakte aangezien ikzelf de ventilatoren nog niet had zien draaien, maar deze gaan automatisch aan als de video-kaart 40 graden bereikt.
Alvast bedankt
Mvg, Niels