PC Maakt raar geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

psycho636

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2006
Berichten
58
Heey allemaal,

Ik ben nieuw hier...
Ik heb een vraagje.
Telkens ik Wolfenstein Enemy Territory speel eigenlijk telkens ik Wolfenstein Enemy Territory speel MET aimbot en/of wallhack dan maakt telkens ik iemand kill binnen in m'n pc de pc een raar geluid hoe zet je dat af of wat is er mis ?
 
Welkom.

Wat voor geluid hoor je dan in de Pc?
En wat voor systeem heb je draaien?
 
re

een soort geluid zoals je krijgt als je alle toetsen op je toetsenbord tegelijk in drukt
 
:confused: dat ken ik niet helaas hoor?omschrijf het maar eens,en even vertellen wat voor spec je Pc heeft,zodat wij goed antwoord kunnen geven!
 
Lol ok

Euhm
CPU : Intel Pentium 4 CPY, 800 MHz
Chipset : Intel 865SPE + ICH5
Main Memory : DDR DIMM x 4
Graphics : 8X AGP Slot
Form Factor : ATX
nVidia G-Force 5500 FX
 
Hahah

een getuut
telkens ik iemand dood schiet TUUT !!! of ik druk op een knopje om m'n cheatmenu te openen TUUT TUUT TUUT en tijdens het opstarten van de cheat
kon ik het maar laten horen :p
 
Ik weet beide oplossingen.

STOP met cheaten. :thumb: is de enige die ik je ga vertellen. Geen cheat, geen probleem.
 
lol

ik kom hier niks posten om antwoorden te krijgen die ik zelf al wist :mad:
maar om een andere oplossing te vinden dit is namelijk cheats/tips forum
 
zon geluid als je 5x op chift druket en dan de plaktoetsen aan zet ??
 
Waarschijnlijk heeft het gewoon inderdaad te maken met dat je cheat, dit zal wel in het programma van die aimbot zitten.

Als je een aimbot gebruikt, zal ik wel uitkijken dat je geen IP-ban krijgt.
Het gaat zelfs zo ver ( b.v. STEAM ) die je zuur betaalde account verwijder en je een ban geven.
 
dat klopt heb ik ook gehad en via via heb ik gehoord dat voor die code nog steets fouten in de game ziten
 
nee het is een geluid als je op je toetsen bord veel knoppen induuwt dan hoor je een soort gepiep dan moet je bij je toetsenbord instellingen zien en iets annuleren heb je iets op een keer onbekend op je scherm gezien dat je hebt weggeklikt?:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan