Pc maakt veel geluid!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Darkwatch321

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2009
Beste mensen,

Sind kort maakt mijn PC aardig wat (storend) geluid. Ik heb geen idee waar het aan kan liggen! Mijn Pc is nu 4 maanden oud, waar het dus (naar mijn mening) niet aan kan liggen.

Wanneer ik de achterkant van de kast een klein beetje induw, wordt het geluid iets minder. Wat kan hier dan de oorzaak van zijn?

Hoop dat er iemand is die er verstand van heeft!

Alvast bedankt :thumb:

Grtz

Darkwatch

Hallo Darkwatch321,

Waarschijnlijk is 1 van de fantilatoren drooggelopen, of is van goedkope kwaliteit. Deze zal dus vervangen moeten worden. Dus raad aan de pc ter reparatie aan te bieden. Want je hebt nog garantie.

Groetjes Erik Rothuis

Hallo Darkwatch321,

Waarschijnlijk is 1 van de fantilatoren drooggelopen, of is van goedkope kwaliteit. Deze zal dus vervangen moeten worden. Dus raad aan de pc ter reparatie aan te bieden. Want je hebt nog garantie.

Groetjes Erik Rothuis

Even een vraagje, hoe kunnen ze drooglopen?

De olie in het vet (vet bestaat uit olie en een soort zeep) kan verdampen of uit de lager lopen of door de hogere temperatuur.Dat is waarom ik kogellagers 9ook nieuwe) altijd voorzie van genoeg lithium vet.

Hallo

Zoals reeds eerder vermeld , vermoedelijk een defekte ventilator , of de systeemkast die resoneert.

Peter

De olie in het vet (vet bestaat uit olie en een soort zeep) kan verdampen of uit de lager lopen of door de hogere temperatuur.Dat is waarom ik kogellagers 9ook nieuwe) altijd voorzie van genoeg lithium vet.

Vandaar. Nooit geweten dat dat ook nog mogelijk was..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan