PC maakt veel lawaai door overdreven zomerhitte

Status
Niet open voor verdere reacties.

555Martijn

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2008
Vrijdag wordt het weer overdreven lekker weer (aka te heet) en ook de afgelopen dagen is het een flinke broeikast in m'n kamer. Sowieso is mijn PC een herriemaker en had hem laatst dus ook goed schoongemaakt van binnen (stofvrij) en dat hielp aanzienlijk qua geluidsniveau. Nu met het broeierige weer krijg ik mijn PC echter NIET stil, zelfs niet als er geen (zware) programma's draaien.

Continue geluid is erg vervelend en wil er dus graag wat aan doen. Zojuist al een ventilator besteld om m'n kamer wat koeler te krijgen. Wat kan ik nog meer doen om mijn PC koel te houden? Een betere fan aanschaffen zal vast wel helpen maar kan ik niet iets anders doen?

Edit: Ik heb een dell demension 3100.

Laatst bewerkt:
Kast openmaken en de ventilator op enige afstand ervoor zetten.

Je PC in de koelkast zetten? Het lijkt mij niet dat je veel meer kunt doen als ventilatoren. :P

Maargoed, als het mogelijk is werk 's avonds dan kun je overdag slapen in de zon. Word je nog eens bruin ook :cool:.

tijd voor aftermarket coolers? of onder volten maar das weer zonder van je prestaties. ik heb er nu ook last van met mijn i7 920 wordt ook ongeveer 10 graden warmer dan normaal ga denk ik er toch nog maar een fan bij halen voor op mijn mijn scyte mugen 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan