PC maakt veel lawaai !?

Status
Niet open voor verdere reacties.

boyke_b

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2006
Berichten
25
Elke keer als ik mijn computer opstart dan hoor je hem bijna niet, maar als hij dan is opgestart en ik ga ergens naartoe bijvoorbeeld internet dan begint hij ineens heel hardt te geluid te maken, en dan stopt het weer even en dan gaat het weer verder en zo de hele tijd door.

Ik denk dat het de koeling is maar ik weet dat niet zeker.


Ik dacht eerst gewoon even de behuizing eraf halen en dan even stofzuigen, maar er zitten van die stickers op en als ik de behuizing eraf haal gaan die kapot en dan zit er geen gerantie meer op.

Ik heb de acer aspire t660 dus volgens mij staan hier de specificaties:

http://www.ciao-shopping.nl/Acer_Aspire_T660_P4_524_3_06_GHz__645780#productdetail

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

En graag een duidelijke uitleg want ik weet niet echt super veel van computers.

Alvast bedankt.
 
Het is niet je koeling, want dn zou je pc bij het opstarten al herrie moeten maken.
Ik denk dat het in de buurt van je HD of processor ligt, want die gaan werken als je iets opent.

als ik de behuizing eraf haal zit er geen gerantie meer op.

Als je nog garantie hebt zou ik gewoon terug gaan naar de winkel.
Ik weet niet hoelang je de pc al hebt en wat je er mee doet, maar ik denk dat dit gewoon een fabrieksfout is.
 
Ik denk dat ik nog wel garantie heb want hij is net een half jaar oud.
Ik heb hem rond 28 december 2006 bij de mediamarkt gekocht.

Maar ik weet niet of het een fabrieksfout is want de eerste paar maanden was hij zo stil dat je hem helemaal niet hoorde.
 
Je hebt hem nog nooit open gemaakt, ik neem aan dat je niet voetbalt met je pc...
Dat moet gewoon een fabrieksfout zijn.
Het ding gaat niet ineens herrie maken van normaal gebruik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan