PC Media sharen met de Xbox 360 .......

Status
Niet open voor verdere reacties.

mysticmaus

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2004
Berichten
36
Hallo

Ik zit met een probleem en ik kom er maar niet uit..... :(

Ik heb mijn Xbox 360 aangesloten op een gateway-verbinding met mijn PC en Modem

Het werkt allemaal perfect want ik kan ook op Xbox Live komen , maar ik wil ook graag media delen met mijn PC , hij staat aangesloten in het netwerk dus via de gateway en op de PC staat XP Media Center , en Windows Media Player 11 met Media Sharing geinstalleerd , de PC ziet de Xbox 360 dus dat is ook goed.

Maar het probleem zit bij de Xbox 360 want als ik de "Test Media Connection" optie doe in het menu dan stopt de test bij PC Selected , dan zegt hij Failed....

En op mijn PC als de Extender software wil installeren dan stopt hij ook na het intypen van de 8-cijferige code want hij kan de Extender niet vinden zegt hij..........kan iemand mij helpen wat ik fout doe???

EDIT : Ik heb wel AVG erop staan maar die staat uit.....en windows firewall staat ook uit + dat alle benodigede poorten ook open staan.

Alvast heel erg bedankt!!!:D
 
Hmmm plz help me nou ff , ik ben er letterlijk al een maand mee bezig , ik denk zelf dat het aan mijn Windows firewall ligt of AVG , want ik krijg telkens dezelfde foutmelding bij de Extender software dat hij hem niet kan vinden door waarrschijnlijk een firewall......:(
 
Haaaaallllllllllllooooooooooo:(

Er is toch wel iemand die dit weet , of problemen mee gehad heeft:confused:

PLZ..................
 
Nou lekker hoor niemand reageert............:( :( :(

Moet ik het soms nog beter uitleggen??

Hier ik heb een tekening gemaakt van mijn kleine netwerkje thuis , mischien iets fout gedaan?

verbindingrh1.jpg


Het merk van de modem is Speedtouch 516 / 536 / 546 Multi-User ADSL2
Het merk van de Gateway of tussenappraatje (wat het ok is) is sWeex SW005
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan