PC meldt direct weer af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paulinho

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2002
Berichten
36
Sinds afgelopen zaterdag heb ik het volgende probleem en het voldoet niet aan de kenmerken van het Sasser virus:

De computer start normaal op, vervolgens verschijnt het scherm om in Windows XP Pro in te loggen. Inloggen geeft geen problemen

Het bericht "persoonlijke instellingen worden geladen" verschijnt. Een paar seconden na het bericht wordt ik meteen weer afgemeldt. Ik kan dus helemaal niet in Windows komen !!

Pogingen om in de veilige modus of vanaf een bootdisk de computer op te starten waren niet succesvol.

Please help !!!

P.
 
Laatst bewerkt:
Probeer eens zodra je al IETS kunt doen in windows om bij start, uitvoeren : shutdown -a in te tikken. Hopelijk sluit hij dan niet direct af en kun je uitzoeken wat er aan de hand is en scannen op van alles en nogwat.

Dus shutdown -a (let op de spatie na shutdown) zodra de instellingen geladen worden.
 
Laatst bewerkt:
Dank je voor de snelle reactie, Tanja.

Dat is dus juist super irritant; ik kan niet in Windows komen, dus kleine checks zijn helaas niet mogelijk.
 
Ow, ik begreep met de instellingen die je zei, de programma's die hij gaat laden.

Maar het laden van de windowsinstellingen bedoel je dus.

Nee, dan werkt dit helaas niet.
 
Kun je ook niet terug naar eerdere configuratie?
Gaat geloof ik via Veilige modus.
 
Dat wordt wel erg vervelend.
Ik laat jullie nu. We gaan op vakantie.

groetjes
Elisa
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan