PC met snelheid en vermogen (office internet)

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor niet diehard gamers zou ik gaan voor een Quad. Voor diehard gamers die over 2 jaar weer een andere pc kopen zou ik gaan voor de snelste core2duo. (Maar goed, da's mijn mening)

Ik ben géén gamer, dus idealiter zou ik een andere nemen dan degene die in de Aldi PC zit?!

Jaap, ook bedankt, het gedefragmenteerd, daar had ie flink tijd voor nodig!
Register Mechanics zal ik ook eens uitvoeren, ken ik (nog) niet.

samenvattend voor 100 euro meer heb ik de ATI Radeon HD 4350 512MB vervangen door
de NVIDIA GeForce GT240

Heb ik Intel Core i5 Processor en Intel P55 Chipset
ipv AMD Athlon 11 X4 620 Quad-Core Processor

en zit er • WLAN b/g/n
• gigabit LAN
bij, geen idee wat dat is.

Weet iemand of ik Office 2000 hier op kan zetten???

376!!!! problemen bij Registry Mechanic.....misschien is daar nog veel te verbeteren?!

Ik heb me niet geregistreerd bij Registry magic, als ik wellicht een nieuwe PC koop, is dat zonde.

Ik heb nu een Athlon XP2400 processor, RAM 512 MB .DDR.PC3200
80 GB harddisk.

Twijfel, als het ding een tijdje aanstaat doet ie het prima. Ik zou dus een nieuwe kopen om wat meer gemak te hebben, snelheid, multitasking te kunnen.
Nu hapert ie af en toe en dat kost tijd.
En als ie er helemaal mee ophoud is dat erg vervelend.
Daar tegenover staat een investering van 699 euro incl Office en veel werk om alles over te zetten en opnieuw in te delen.......:o

Ja, inderdaad.

Als je een pc goed onderhoudt (bv zo'n registry erbij koopt??) dan kun je hem ook lang goed houden denk ik....

In de winkel waar ik hem gekocht had zei hij 'je kunt beter een nieuwe kopen, straks loopt ie helemaal vast' laten nakijken kost al 100 euro.

100 euro??????????? Ik geloof dat ik voor mijzelf ga beginnen, het checken van pc's, dat gaat de mensen dan 39,99 kosten...................

Ik denk dat het nakijken van PC's een goudmijn kan zijn.
Genoeg mensen die hulp willen.
Zeker als je een redelijke prijs vraagt..

Tja nu lees ik weer 'Die GT240 faalt zo hard. Opvolger van de GeForce 9600 GT, die bijna 2 jaar oud is. Prestatiewinst: 1,4%. Dat ze die durven te verkopen (dat geldt ook voor nVidia zelf) vind ik echt erg. Niet kopen.....

betreffende de Nvidia Geforce GT 240 in de ALDI PC:o

Na defragmenteren is de pc weer een stuk sneller geworden.
Maar het opstarten blijft traag, dus er gaat toch een nieuwe komen. Ben zeker wijzer geworden hier!:thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan