PC met Windows XP valt uit en start terug op

Status
Niet open voor verdere reacties.

walput

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2011
Hallo
Mijn dochter heeft op haar Macbook een Worddocument op haar hotmail gezet. Daarna gaat ze naar de vaste PC, die draait onder Windows XP, opent haar hotmail, en opent daarna haar Worddocument. Direct daarna valt de PC uit, start terug op en valt weer uit. Dit meerdere keren. :( Na even wachten start ik de PC op, laat NOD32, Hitmanpro en Malwarebytes draaien en kan dan weer verder werken. Indien zij, mijn dochter, terug haar Worddocument opent op haar hotmail begint alles weer opnieuw. Wat scheelt er a.u.b.
Kan iemand mij helpen en zeggen wat wij moeten doen. Dank U

Inderdaad, Office 2010 Professionel Plus voor mac is geinstalleerd op deze macbook.

Stuur die mail is naar jezelf. Open dan dit document. Sla het document eens op. Geef het een andere naam. Verstuur dat document dan eens terug naar je dochter. Ik mag een biet eten als hij het dan doet. (Grapje) Het zou wel leuk zijn als het werkt.

OK ik ga het uitproberen en laat je dan nog iets weten.
Groetjes

Probleem bleef steeds aanhouden, PC geformateerd, daarna draaide alles terug goed. Op een bepaald moment terug hetzelfde probleem. Dan stelsel matig alles geelimineerd, sounkaart enz. Per slot van rekening bleef er niets anders over dan het moederbord. Ik veronderstel dat het moederbord NOK is. Indien hij koud is dan draait de PC goed. Bij het warm worden valt hij uit ( ventilator blijft steeds draaien ) Hem constant buiten zetten is misschien met dit koude weer ook een oplossing, maar ik denk dat ik aan een nieuw moederbord toe ben. ( of is een nieuwe PC misschien niet beter, hij is al 6 jaar oud ? )

Ja ik denk dat je dan uiteindelijk ook beter af bent met een nieuwe. Succes ermee en bedankt voor de terug koppeling. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan