Pc minder snel

Status
Niet open voor verdere reacties.

thuron

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2009
Hallo,

Ik heb nu sinds ongeveer een half jaar een nieuwe pc. In het begin kon ik Crysis op maximale graphics goed spelen, maar toen ik het een paar dagen geleden probeerde, moest ik het met de medium specs doen. Ik heb dit allemaal al geprobeerd: virusscans uitgevoerd, gedefragmenteerd,schijfopruiming,register fix,opstartprogramma's beperkt......... niets helpt. M'n computer is er wel wat sneller op geworden, maar ik wil terug naar die Very High ^^. Is de enige optie opnieuw windows installeren of zijn er nog andere manieren??

ccleaner gebruik ik al. ik zal game booster eens kijken

tja, dat denk ik ook dan, maar hoe zorg ik er voor dat ie na een half jaar niet weer langsaam is?? met partities enzo gaan werken en regelmatig defragmenteren en scannen?

heb ik ook al gedaan met de meeste programma's. ik denk da ik em gwoon herinstalleer. wel een gedoe,maarja

Hoi !

Jr OS opnieuw installeren.

Als het er helemaal naar je zin op staat, maak je daarvan een image, die je opslaat op bijv. een externe HDD.

Bij een volgend probleem hoef je alleen maar de image terug te zetten, en je bent klaar in 20 min. !

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan