PC moet geherconfigureerd worden wat met gmail en hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patsy1604

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2012
Hallo,

mijn PC heft een "zware" virus binnengekregen (hacktool :32/Gendows of zoiets). Nu gaan ze deze herconfigureren omdat hij heeeeel traag is en gisteren kon ik enkel via de veilige modus op mijn portable geraken om foto's en dergelijke eraf te halen. mijn vraag is nu, op het werk maken we een Pst aan voor de mailbox zodat deze op een schijf kan gezet worden bij verandering van PC of bij ernstige problemen. Kan dit ook voor Hotmail en Gmail? Zo ja hoe ga ik tewerk? Vooral de Gmail staan toch mail die ik graag wens te behouden.
Met vriendelijke groeten, Patsy

welk mail programma gebruik je? en eventueel welke versie / windows versie? Overigens maakt gmail standaard een backup van elke mail online, tenzij je dat specifiek hebt uitgezet.

wampier,

ik gebruik zowel Gmail als Hotmail/outlook. Ik werk met Windows 7.
Waar vind ik dit terug om na te kijken of ik Backup uitgeschakeld heb?

mvg, Patsy

maar "HOE" gebruik je gmail/hotmail? via de browser? via een email programma? Live? thunderbird? etc.?

Ik ga naar internet Google Chrome en daar zie ik het icoontje van Gmail.

Zoals reeds gezegd, gewoon inloggen op gmail.com
Daar staan al je mails nog in principe. Mocht je imap hebben ingeschakeld dan haalt je mail programma ze gewoon weer op na toevoegen van je account.

Tab in Gmail -- Doorsturen en POP/IMAP

Download via POP Status: POP is ingeschakeld voor alle berichten die sinds 14-01-09 zijn ontvangen
IMAP-toegang Status: IMAP is ingeschakeld

Als je niks heb aangevinkt staat het ook niet aan. De melding die jij noemt staat altijd zo....zie afbeelding.

Screen Shot 10-13-15 at 11.55 AM.PNG

dus mijn IMAP staat ingeschakeld en ik kan mijn portable laten herconfigureren zonder gmails te verliezen?

Bij deze is dit opgelost (en heel vlug) dank u allen om mij verder te helpen
mvg, Patsy:):)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan