PC-monitor verbinding werkt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter kermo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kermo

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2008
Hey beste mensen,

Ik heb gister een nieuwe dvd-speler in mijn pc gebouwd, en daarna de HD helemaal leeg getrokken en opnieuw met windows geïnstalleerd. Alles deed het totdat ik vanochtend meer spul van internet wilde instaleren zoals Service Pack 2. Ik heb hem aangesloten op een monitor (eerst VGA en daarna DVI, 2 verschillende monitoren) maar mijn monitor bleef op standby staan, oftwel kreeg geen signaal vanuit de videokaart. De computer startte echter wel op, eerst opstarten dan 2 sec uitvallen en daarna gewoon opstarten (Hoe kan dat dan weer??? =S)

Het enige wat ik heb gedaan t.o.v. gister is het voedingstekkertje eruit gehaald en in een andere pc gedaan, omdat daar helemaal geen beweging meer in te krijgen is. Daaarover ook een vraag elders op dit forum.

Wie kan mij helpen??? Bij voorbaat dank

Het enige wat ik heb gedaan t.o.v. gister is het voedingstekkertje eruit gehaald en in een andere pc gedaan, omdat daar helemaal geen beweging meer in te krijgen is. Daaarover ook een vraag elders op dit forum.

Wat bedoel je hier precies mee, over welk "stekkertje" gaat en en hoe en wat heb je precies gedaan?

Wat bedoel je hier precies mee, over welk "stekkertje" gaat en en hoe en wat heb je precies gedaan?

Ik heb de hoofdvoeding, die brede voedingskabel op het moederbord, losgekoppeld van het moederbord en op het mobo van een andere pc vastgeklikt om te kijken of daar de voeding kapot van was. Die voedingskabel noem ik het stekkertje =)

En wat probeer je daar mee te bereiken dan, ik snap er echt helemaal niets van...

O je hebt de andere topic al gevonden =) daar staat uitgelegd waarom ik de voeding heb verwisseld.
Lijkt mij beter dat je daar dan ook maar verder gaat. Op deze manier gaat het een beetje dubbel op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan