PC Monteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

pietje12345

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2010
Hallo,
ik weet niet of dit de juiste categorie is om dit onderwerp onder te platsen, maar iets adners kon ik niet vinden dus neem me niet kwalijk.

Ik heb mijn pc samengesteld, nog niet gekocht maar ik weet wel al wat ik wil kopen. helaas hebben ze niet alle onderdelen in een bepaalde winkel. nu wil ik even weten of er ook bedrijven zijn waar je alle onderdelen heen kunt brengen en die je dan die pc in elkaar zette (liefst omstreeks limburg want daar woon ik)

Alvast bedankt

Goedenavond,

Ik wil het wel voor je doen als dat een optie is voor je.
Denk dat een plaatselijke pc boer het ook wel wil doen maar dat gaat denk ik een flinke duit kosten

Laatst bewerkt:
Hoi,

Dat is handig om een pc samen te stellen maar bouwen doet die builder niet

Je kan gewoon via azerty/4launch bestellen, en er dan assemblage bij doen toch? :confused:

assemblage bij azerty of 4launch lijkt me niet handig dan moet je de pc opsturen en daar heb je geen controlle over
je kan daar wel spullen bestellen voor je computer

ik zou gewoon naar een pc boer in de buurt gaan en vraag of zij de assemblage kunnen doen kost 30 tot 50 euro maar dan ben je wel zeker dat het werkt

ik zou het wel voor je willen doen maar woon niet in limburg... :P

Laatst bewerkt:
Bedankt

Bedankt voor de goeie replys maar ik heb me alles al besteld bij een winkel die ook deden inbouwen

Greetz:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan