Pc MW3 nat type open ---> moderate?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vinnie185

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2011
hallo,
toen ik MW 3 (modern warfare 3) had gekocht en ik deed multiplayer dan stond hij al op nat type open, maar hij is net veranderd naar nat type moderate. Er is niks veranderd aan mijn instellingen, maar mijn zus zit nu ook op de pc beneden nu kan dit volgens mij geen effect hebben op het nat type maar je weet het nooit...
verbingsmethode: kabel
Router : DLink(volgensmij)

alvast bedankt

gr. vinnie185

ps: ik kan wel gewoon in mijn router instellen om te portforwarden ofzo als het moet

edit: ok? hij is net weer naar open gegaan?
ik zal de vraag op opgelost zetten!

Laatst bewerkt:
en wat als het type router er niet tussen staat? Ik heb zelf Sitecom WL-366 v1 001 ofzo en die staat er niet tussen.. mijn nat type is vaak moderate, maar soms als ik er even mee kloot (sorry voor woordgebruik) gaat mn nat type weer op open staan, en later wordt die weer moderate.

Ik word hier gek van, kan iemand mij misschien ook helpen??

Groetjes

Gewijzigd
Oja trouwens ik speel het op de ps3 en niet op de pc.

Laatst bewerkt:
mij lukt het niet

ik heb het gister ook geprobeert maar mijn nat gaat wel van strict naar moderate maar hij gaat niet naar open

gr ruben

Welkom op Helpmij.nl.:)

graag even een eigen vraag aanmaken in deze sectie of in de PSP / Playstation sectie. Het is niet toegestaan mee te liften in iemand zijn/haar topic. Daarbij mogen oude topics met rust gelaten worden, deze zijn niet actueel meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan