Zaterdagavond heb ik een pc ( alleen de kast) gekocht via "Marktplaats". Bij diegene waar ik hem van kocht heeft me zelf laten zien dat alles het deed. Dus ik dacht van ,,oke. Zondagavond hadden we dus eindelijk tijd om alles aan te sluiten hier thuis. Mijn vrouw heeft er dus gisteravond ook een half uurtje op gezeten en alles deed het normaal,daarna weer afgesloten zoals gewoonlijk via start-knop. Toen mijn vrouw de PC vanmorgen weer wilde starten,deed hij opeens niks meer. De PC druk je aan (knop van je moederkast) en na 2 sec valt alles weer uit. Lampjes gaan aan en na 2 sec weer uit.
Hoe kan het zijn dat ik dus net Zaterdag de PC heb gekocht(marktplaats) en alles bij die persoon het wel deed,,,,mijn vrouw een half uurtje hier thuis ook op internet heeft gezeten en normaal zoals gewoonlijk heeft afgesloten en de volgende morgen doet hij het opeens niet meer,omdat hij na 2 sec weer uitvalt.
RaRaRa,,,,hoe kan dit,,,Wat is het probleem?
Hoe kan het zijn dat ik dus net Zaterdag de PC heb gekocht(marktplaats) en alles bij die persoon het wel deed,,,,mijn vrouw een half uurtje hier thuis ook op internet heeft gezeten en normaal zoals gewoonlijk heeft afgesloten en de volgende morgen doet hij het opeens niet meer,omdat hij na 2 sec weer uitvalt.
RaRaRa,,,,hoe kan dit,,,Wat is het probleem?