Pc na instalatie erf traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

remeria

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2008
Berichten
155
Hallo ik heb een dell eptilex 240 p4 1.7 gig 256 mb ram
deze is erg traag heeeel traag nu windows opnieuwe ingestaleert en nog traag.ook met instaleren is hij erg taag wdat was hij niet voor heen
Wat kan daar een probleem wezen ik heb er 384 mb ingedruk een 256 en 128 bankje en nog traag

Kan het zo ook zijn dat er een virus in de bios kan zitten die het opstarten belemmerd .Ik kan wel in mijn bios komen en die is ook snel met opstarten maar het door schakelen van bios naarxp duurd erg lang
 
heb je ookal alle drivers geinstaleerd?
 
daar kom ik nieteens aan toe zo langzaam gaat hij
kan het ook zijn dat ik verkeerde versie van windows er op zet
 
nee ik denk niet dat je de verkeerde versie hebt geinstalleerd, probeer eens anders om maar met een geheugenlatje op te starten
 
Ik ga proberen had net windows weer proberen op te zetten maard taduurde weer heeee lang
 
Ik ga proberen had net windows weer proberen op te zetten maard taduurde weer heeee lang

Vertel iets over de procedure die je volgt. Opnieuw erover heen of echt opnieuw. m.a.w. opnieuw partitioneren etc etc.
 
Hoi ik heb een boot disk gemaakt met nlite
er stond xp home op . Ik laat de pc opstarten via cd cdrom. dan kun je kiezen dat je schijf wil formaten. daar heb ik alle drie optie's al uitgepobreert dat is dusa formateren snel, en gewoon , of geen wijzegingen aanbrengen .
nu dan wil ik xp pro instaleren dat duurd herg lang ben nu al de hele nacht laten aan staan om xp weer er op tezetten
Is er ook een mogelijkhied dat de pc xp pro niet aan kan of zo i.v.m geheugen of zo
 
ik heb het idee dat er een geheugenbankje stuk is. Kun je mij vertellen welk geheugenbankje je in het eerste slot hebt zitten?
 
Hoi ik kehb nu bankje 256 uit gehaald en twee ander in gedrukd en nog traag ik heb nu een er in zitten wat ik niet weet hoe groot hij is maar hij is nog traag erg traag ik ben nu de heledag al bezig met xp op zetten hi moet 5 min mar is al 5 uur bezig als niet langer is
 
Heb het al gevonden , stond de proccer stond niet goed heb hem op normaal gezet en hij werk 10x zo snel bedank voor het mee denken .
 
Heb het al gevonden , stond de proccer stond niet goed heb hem op normaal gezet en hij werk 10x zo snel bedank voor het mee denken .

Hallo,

Wat is de proccer en hoe stel je dat in?
Ik zit namelijk na een vastloper ook met een zeer traag opstartende pc.

Bij voorbaat dank voor de info.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan