PC naar bluray naar TV hapert

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vedet

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jan 2012
Hallo allemaal,

Met kerst een bluray speler aangeschaf van Philips BDP5200. Hier zit ook een optie op om contact te maken met je PC (laptop) en hierbij dus ook een dvd ipv te branden, af te spelen. Dit door middel van tversity.

Alles wordt keurig herkend, maar tijdens het afspelen heb ik:
a. roze ondertiteling die ik niet kan wijzigen (niet het grootste probleem, maar wel apart kijken)
b. stotterend beeld én geluid.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Is de bandbreedte niet goed of kan mijn netwerk het niet aan? Wat zou een mogelijke oplossing kunnen zijn?

Hopelijk heeft iemand dit probleem ook gehad (en opgelost uiteraard).

Alvast bedankt voor de reacties!

Groeten,
Japio

Voor de roze ondertiteling weet ik zo even niet een oplossing, wel kan stotterend beeld en geluid veroorzaakt worden door eventueel een trage laptop en bandbreedte zou volgens mij niet uitmaken. Wat voor laptop gebruik je op dit moment en hoe lang heb je deze al?

De laptop is denk ik anderhalf jaar oud. Type etc. weet ik zo niet uit mijn hoofd, aangezien ik op mijn werk zit.

Grootste probleem zou dus de laptop kunnen zijn? En waar zou ik dat tijdens het gewoon draaien van de laptop aan kunnen merken. Films etc draaien op de laptop gewoon en ik heb ook niet het idee dat de laptop sloom is ofzo....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan