PC naar standby via sneltoets

Status
Niet open voor verdere reacties.

IgniteIddo

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 jul 2001
Berichten
1.334
Is het mogelijk om in WinXP een toetsencombinatie (bijvoorbeeld CTRL-ALT-S) toe te kennen aan de standby stand?
 
Onder energiebeheer is dat toch benoemd als de sleepknop? Of...?
 
Ja, daarmee kan het ook. Maar ik wilde via een toetsencombinatie hetzelfde proberen te bereiken.
 
als ik de aan/uit knop van mijn pc 1 keer indruk gaat ie automatisch op stand by en moet ik hem weer een keer indrukken om weer bij het bureaublad te komen
 
naja, dan houden we het daar maar bij. Ik vond het nogal onhandig omdat ik niet zo snel bij m'n aan en uit knop kan komen. Jammer dat er geen andere mogelijkheid is.
 
misschien kun je met deze file iets. Het zijn allemaal bestanden om snel af te sluiten, te rebooten enz. Je kunt ze op je desktop zetten of, als je een goede muis hebt, toewijzen aan je extra knoppen. (Zoals ik. Werkt prima, zolang je er niet per ongeluk tegenaan stoot)
 

Bijlagen

  • winoff25.zip
    15,5 KB · Weergaven: 27
Helaas, daar heb ik ook niks aan. Het gaat er mij om dat ik nogal eens per ongeluk m'n PC uit de stand-by mode haal doordat ik tegen m'n muis stoot. Aangezien m'n beeldscherm dan uit staat leek het mij handig om dan met een sneltoets de PC weer terug in de stand-by mode te zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan