Pc naar Televisie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Typhoonnl

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2007
Hallo,

Graag zou ik mijn pc naar m'n tv willen uitzenden, helaas lukt dit alleen niet. Via google heb ik geprobeerd te zoeken naar een tutorial of dergelijke,maar tevergeefs...

Het gaat hierbij om een Asus Geforce 8800GT kaart. die ik met behulp van een stekker die van 9 pins male S-video naar een gele tulp stekker gaat. De gele tulp gaat in m'n tv.
thumbnail.aspx

Zelf heb ik het al geprobeerd om via de Nvidia configuratie paneel, televisie installatie wizard dit goed te krijgen. Ik heb elke mogelijke keuze die ik in deze wizard kon kiezen geprobeerd en dit werkt ook niet.

Bij m'n beeldscherm instellingen ik bij het 2e scherm, desktop uitbreiden naar scherm aangevinkt.

Op mijn tv heb ik dit geprobeerd op zowel av 1 als av 2.

Mijn nvidia configuratiescherm betreft versie 1.5.200.00

Ook heb ik op mijn laptop hetzelfde geprobeerd wat ook niet werkt, aan het stekkertje kan het denk ik niet liggen aangezien deze nieuw uit de verpakking komt.

Als ik dan op instellingen toepassen druk, gebeurd er helemaal niets op mijn tv, nog niet eens een flikkering.

Mijn ideeen zijn echt op en weet niet hoe ik dit kan fixxen :confused:

Helpmij! :(

1680 x 1050, deze resolutie kan ik echter niet kiezen bij m'n tv instellingen.

wat voor tv heb je??
zelf heb ik een 26" lcd tv en als ik de resolutie hoger zet dan 1280x768 pakt hij hem niet meer....
probeer het dus eens met een lage resolutie...

wat voor tv heb je??
zelf heb ik een 26" lcd tv en als ik de resolutie hoger zet dan 1280x768 pakt hij hem niet meer....
probeer het dus eens met een lage resolutie...

Mijn tv is best oud, er zit zelfs nog n hele beeldbuis op.. maar goed, mijn tv weergeeft op geen enkele resolutie die ik kies geen beeld. keep the solutions coming!

Tja, bij mij doet dit het wel, maar ik gebruik gewoon een hele andere kabel :O.
Zon VGA kabel ding volgens mij ;)...
Maar meeste oude tv's met beeldbuizen doen het zowiezo niet als PC scherm, had ik ook met mijn oude tv... maakte niet uit welke kabel ik gebruikte :O!
Nu heb ik gewoon een flatscreen, en ik kan met een vga kabel me laptop er pefect op aansluiten, met een normale resolutie van 1440X900 ;)!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan