pc naar tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

hyundai1

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2005
na het lezen van : hoe videokaart aansluiten op pc werkt het bij mij nog niet heb een gforce4mx460 het was een goede uitleg na klik hier gelezen te hebben maar helaas nog geen beeld hoe kan dat gebruik een s kabel om die erin te krijgen amaaaaaaaiiiii :rolleyes:

Je hebt helemaal geen beeld? Ondersteund jouwn TV wel S-video? Vertel eens precies hoe jij de kabel aangesloten hebt. Dan kunnen we meteen zien waar het aan (of juist niet aan) kan liggen.
mvg,

Berjan

ja tv ondersteunt s video heeft er ook een ingang voor ik zet eerst pc uit en sluit dan de s kabel aan

Probeer nog eens in de handleiding optezoeken hoe je je TV op het s-video kanaal zet.
Schakel je je computer wel over naar de video-out poort(dus dat je op je computer geen beeld meer hebt)?
mvg,

Berjan

ja ik krijg twee schermen 1 en 2 als ik op een klik dan krijg ik even zwart beeld op pc en daarna terug gewoon beeld op pc maar alleen een blauw scherm op tv ????

Omdat je 2 schermen krijgt ziet je videokaart de TV wel! Je moet de functie clone wel hebben aanstaan. druk dan op apply en je moet beeld krijgen.
Omdat ik vermoed dat dit niet werkt zullen we eerst eens kijken of je TV wel goed ingesteld staat:
Ga nu naar de "Start" knop. Klik hier op "Configuratiescherm" en vervolgens "Beeldscherm".
Kies daarna voor het tabblad "Instellingen". (Je bent hier waarschijnlijk al heel vaak geweest:) ) Als je op de knop "geavanceerd" drukt opent hij het instellingenscherm waar jij ergens ook de 2 schermen kunt zien. Nu komt het: Elke keer als jij op die knop "geavanceerd" drukt controleert de computer of er een TV op je TV-out is aangesloten. Hierdoor gaat het TV-scherm heel even knipperen.
Als dit niet het geval is ligt het dus waarschijnlijk aan de TV. Probeer dan eens een composiet stekker ipv een s-video stekker of probeer de instellingen van de tv wijzigen. Zorg er in ieder geval voor dat er geen andere input op de TV aanwezig is.
mvg,

Berjan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan