pc niet meer uit slaapstand

Status
Niet open voor verdere reacties.

andre2

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2010
Hallo allemaal,

Ik heb al ergens zo,n bericht gezien uit het jaar 2010. maar hier toch wat anders,

Na een nachtje in de slaapstand zoals elke keer na twee uur,komt de pc niet meer in de "werkstand".
Al een harde opstart gedaan door de uitschakelknop vast te houden ,maar ook al de stekker er uit.....

Bij weer de stekker er in zie je alleen de dvd drive knipperen en verder gebeurt er niets.....

Wat kan ik verder nog doen,?

Dank voor jullie antwoord bijvoorbaat

Vriendelijke groet , Andre

Haal de stekker eruit.
Haal ook de accu er uit.
Sart na een poosje op netstroom op zonder accu.

Hallo,

Dankje wel voor je antwoord,ik g het proberen,gelukkig kan ik bij eventueel totale crash mijn bestanden overzetten,

Groetjes Andre

Intussen gedaan wat je hebt voor gesteld,accu er uit......stekker er in en dan op de startknop duwen......
Alleen de dvd drive knippert even en dat is het dan.....
Ook geen piepjes of lampjes op het moederbord.....
Moederboerd overleden ?

Vriendelijke groet , Andre

Start eens op met installatiedvd en voer opstartherstel uit.

Ik heb geen installatie dvd, alles staat op een apparte ruimte op de harddisk om een recovery uit te voeren , dat ik onlangs in januari heb gedaan.
Ook geprobeerd met een Ubuntu besturing, maar de dvd gaat wel open en dicht en knippert maar er gebeurt verder niets.....

dus......

Start nu weer eens op op met accu ( zonder netstroom).

Misschien heb ik het wel niet begrepen,heb er alleen die ronde batterij uit gehaald,zonder netstroom start hij niet op het is een desktop pc, sorry als ik dat niet heb verteld.
Je dacht dat het een laptop was. Het is een hp pavlion van 5 jaar oud,met 4 gig intern gheugen, denk dat ik er verder niet veel aan doe en overstap naar een apple.....
want volgens mij is tie gewoon overleden.....

vriendelijke groet , Andre

Inderdaad ik ging uit van een notebook.

Uiteraard van stroom:
+ Plaats BIOSbatterij terug.
+ Controleer of harde schijf goed is aangesloten.
+ haal geheugen er eens uit en plaats terug.
+ Haal videokaart (indien losse) ook eens los en plaats terug

Start dan eens opnieuw.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan