michelbeckers
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 jun 2008
dag experts op pc gebied
ik heb een vreemd probleem wat ik niet krijg opgelost.
ik heb een pc aangesloten op mijn tv op mijn slaapkamer, maar krijg deze niet verbonden met mijn draadloos netwerk.
op mijn netwerk zit aangesloten een laptop, 2 telefoons en een tablet. deze krijg ik zonder problemen gekoppeld met het netwerk.
maar mijn pc niet. ik heb een foto gemaakt van wat er te zien is:
ik heb de pc opnieuw geinstalleerd, maar dat heeft niet geholpen.
vreemd is, als ik van mijn iphone een hotspot maak, kan ik de pc daar wel op koppelen, zonder probleem.
ik las iets dat de beveiligings types niet overeen kwamen van de pc en router.
ik heb bij de instellingen van mijn router gekeken, hier staat in dat deze WPA2 beveiligd is.
als ik bij de instellingen van de verbinding kijk, is deze ook WPA2.
heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen is? wat ik er tegen kan doen?
ik heb de router al gereset naar fabrieksinstellingen, alles opnieuw aangesloten, maar ik krijg het niet opgelost.
bedankt alvast iedereen.
gr. Michel

ik heb een vreemd probleem wat ik niet krijg opgelost.
ik heb een pc aangesloten op mijn tv op mijn slaapkamer, maar krijg deze niet verbonden met mijn draadloos netwerk.
op mijn netwerk zit aangesloten een laptop, 2 telefoons en een tablet. deze krijg ik zonder problemen gekoppeld met het netwerk.
maar mijn pc niet. ik heb een foto gemaakt van wat er te zien is:

ik heb de pc opnieuw geinstalleerd, maar dat heeft niet geholpen.
vreemd is, als ik van mijn iphone een hotspot maak, kan ik de pc daar wel op koppelen, zonder probleem.
ik las iets dat de beveiligings types niet overeen kwamen van de pc en router.
ik heb bij de instellingen van mijn router gekeken, hier staat in dat deze WPA2 beveiligd is.
als ik bij de instellingen van de verbinding kijk, is deze ook WPA2.
heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen is? wat ik er tegen kan doen?
ik heb de router al gereset naar fabrieksinstellingen, alles opnieuw aangesloten, maar ik krijg het niet opgelost.
bedankt alvast iedereen.
gr. Michel