PC Omruilen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joriswdu

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2008
Vanwege continue problemen met huidige PC, Packard Bell IStart F9240, wil de leverancier deze ruilen voor het volgende systeem.

http://www.bcc.nl/shop/-/product/productinfo/wOLAqA1vlx8AAAEYzmwP_IQE?CatalogCategoryID

Dit vervangende systeem is echter 140 euro goedkoper dan ik een half jaar geleden heb betaald, en ook goedkoper dan de prijzen waarvoor dat nu nog wordt aangeboden bij sommige winkels. Het zou echter wel even goed zijn. Kunnen mensen daar hun mening over geven?

Een link waar het oude systeem wordt beschreven:

http://www.ciao-shopping.nl/Packard_Bell_iStart_F9240_Pentium_D_925_3_GHz_19_TFT__860236

Laatst bewerkt:
Verschil is niet veel
Alleen een andere processor
en een andere Onboard Videokaart.
en Windows vista home Premium (heeft meer functie;s!)

Joris, welkom bij de Helpmij !

20.34 bericht : mee eens
20.35 bericht : mee eens

..... bericht...... waarom begin ik nu altijd te zweten als ik Acer lees..............?

Dat hoor uik graag voor ik met de ruil akkoord ga.

Mijn ervaringen met de Packard Bell zijn overigens erg negatief.

Joris, welkom bij de Helpmij !

20.34 bericht : mee eens
20.35 bericht : mee eens

..... bericht...... waarom begin ik nu altijd te zweten als ik Acer lees..............?

Ook als ik Packard Bell lees....

Verschil is niet veel
Alleen een andere processor
en een andere Onboard Videokaart.
en Windows vista home Premium (heeft meer functie;s!)

Zijn die processor en die videokaart volgens jou beter of slechter?

Bericht 20.47 (mrmusic) : mee eens

alleen die krijgt hij nu niet aangeboden. ;)

Laatst bewerkt:
Pak een Dell, pak een (oude) Gateway2000, pak een Paradigit, pak een ??............. en voel / aai / druk wat knoppen in en klop op de machine.

Wat je dan voelt en ervaart, daarover lees je op het w w w heel erg veel terug in reacties van ontevreden klanten van Acer.

Ik heb het sterke vermoeden dat Acer ongeveer dezelfde kwaliteit betreft wat vroeger (15 jaar geleden) tussen de aardappels lag bij de Aldi, dat autoradiomerk (ik weet even niet meer hoe het heette) En dan bedoel ik niet de huidige spullen van Aldi, want daar is op zich weinig mis mee.

[edit] volgens mij was het Audiosonic o.i.d. [end edit]

Laatst bewerkt:
Bedankt voor allereacties.

Wellicht dat het cachegeheugen van de processor minder is, althans mij is het niet helemaal duidelijk. Is dat een achteruitgang, of wordt dat opgevangen door de dual core processor?

Laatst bewerkt:
Nog even een vraag, op die site van Ciao-shopping staat dat de Istart ook een dual-core processor zou zijn, of betreft dat weer iets anders?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan