pc ontwaakt niet uit slaapstand

Status
Niet open voor verdere reacties.

waerdteddy

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2003
mijn pc ontwaakt niet uit slaapstand .

Ik sluit mijn pc af door de slaapstand te gebruiken. als ik dan weer opstart start hij door tot het bios scherm en gaat dan uit en start weer opnieuw op. Dan krijg ik een zwart scherm met twee keuze mogelijkheden.

Als ik klik op : systeemhesterlbestanden verwijderen en opstarten dan start hij netjes op en geeft geen enkel probleem meer.

Ik denk dat een instelling fout staat, maar ik weet echt niet wat.

weet iemand raad.

Heb je de instellingen in Energiebeheer al eens goed door genomen? Deze is te vinden in Start > Configuratiescherm > Energiebeheer.

* Genoeg Schijfruimte?
* SP2 geinstalleerd?

l.slaats. zei:
Heb je de instellingen in Energiebeheer al eens goed door genomen? Deze is te vinden in Start > Configuratiescherm > Energiebeheer.

* Genoeg Schijfruimte?
* SP2 geinstalleerd?

ja dat staat zoals ik het altijd instel en zo werkt het ook altijd, alleen deze keer niet.

kan het misschien aan het feit liggen dat er een normale HD en een SATA in de pc zitten ?? ik weet niet wat het uit kan maken, maar toch.

Schijf ruimte zat want de pc is nog maar net in gebruik.
SP 2 zit er ook op want ik draai Media centre.

Mischien voortaan je PC normaal afsluiten.. Het is grof gezegt maar maak maar een back-up en reinstall de PC.

Lemmekillu zei:
Mischien voortaan je PC normaal afsluiten.. Het is grof gezegt maar maak maar een back-up en reinstall de PC.

dat ga ik maar doen !! normaal afsluiten bedoel ik , herinstalleren is het me niet waard.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan