pc op je tv (zonder hdmi)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ajaxboy

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2009
hallo helpmij'ers. Ik heb een vraag: is er ook een (goedkope) manier om je pc aan te sluiten op je tv zonder een hdmi kabel want in mijn netbook (van packardbell model dot M) zit geen hdmi aansluiting. Weet iemand hoe ik hem nog kan aansluiten op een tv.
alvast bedankt!

Dit kan namelijk met een VGA Kabel, Mits je TV een VGA het Input heeft. Anders gaat het ook met een Scart ombouwing etc

denk het niet ziet er een beetje ingewikkeld uit en ben nog een pc noob duz, snap het soms niet eggt meer dus iemand anders nog een andere oplossing?

Heeft je tv wel hdmi? en heeft je pc een dvi aansluiting? je hebt blokjes om van een dvi aansluiting een hdmi aansluiting.

Heeft je tv wel hdmi? en heeft je pc een dvi aansluiting? je hebt blokjes om van een dvi aansluiting een hdmi aansluiting.

Een packard Bell Dot is een Netbook dus die heeft geen DVI aansluiting,

@royb3 LEZEN: (beginpost: mijn vraag: is er ook een (goedkope) manier om je pc aan te sluiten op je tv zonder een hdmi kabel

dit is niet een heel dure manier omdat het een van de weinige mogelijkheden is, je hebt veel duurdere apparaten maar ik ben nog geen goedkopere tegengekomen. van een analog naar digitaal is nou eenmaal erg moeilijk zonder een apparaat dat het omzet.

Daand heeft gelijk,heb zelf ook m'n pc (laptop) op m'n tv aangesloten met een vga kabel,vrij goedkope oplossing (ong €8 voor kabellengte van 5 m)

dan heeft je tv dus vga.
veel ook lcd tv`s hebben dat niet.

nee maar op mijn videokaart zit een hdmi aansluiting ervoor had ik ook zo`n ding gekocht maar die heb ik dan maar weer verkocht.

succes? het was je gelukt via vga tog? voor mij is het geen probleem omdat ik een hdmi aansluiting heb op mijn pc.:p je hoeft geen sorry te zeggen hoor:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan