Pc Op Kolen En Ie5...

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacobba

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2000
Hoi allen,

Onze neef heeft een pc van 9 jaar oud met w98. Het ding werkt maar heeft nog ie5. Nu wil hij internetbankieren en dan heeft hij ie6 nodig. Het probleem: de pc werkt met een inbelverbinding en dus het downloaden duurt uuuuuuren. Nu wil ik via mijn pc ie 6 downloaden maar da's erg moeilijk want het is niet te vinden, of het is wel te vinden maar alleen rechtstreeks te installeren en da's dus niet de bedoeling want ie6 moet op cd gebrand worden.
Mijn vraag; Heeft of weet iemand waar ie6 te downloaden is? Microsoft heeft 'm niet meer.
Bij voorbaat mijn en neefs dank.

woont jacobba in de buurt van Enschede.
Ik heb nog een exemplaar liggen.

Puppie,

Misschien ga je dit weekend zwemmen in zeeland? In dat geval kun je hem even bij me in de brievenbus stoppen.
B.v.d.
Vergeet je handdoek niet!:cool:

In de meeste gevallen werkt mozilla firefox ook.
Hier bankier ik ook vrolijk erop los met Firefox.
Alleen lijkt het wel dat mijn rekening vlugger leeg is. :p

Hoi allen,

Onze neef heeft een pc van 9 jaar oud met w98. Het ding werkt maar heeft nog ie5. Nu wil hij internetbankieren en dan heeft hij ie6 nodig. Het probleem: de pc werkt met een inbelverbinding en dus het downloaden duurt uuuuuuren. Nu wil ik via mijn pc ie 6 downloaden maar da's erg moeilijk want het is niet te vinden, of het is wel te vinden maar alleen rechtstreeks te installeren en da's dus niet de bedoeling want ie6 moet op cd gebrand worden.
Mijn vraag; Heeft of weet iemand waar ie6 te downloaden is? Microsoft heeft 'm niet meer.
Bij voorbaat mijn en neefs dank.

hallo ,
Heb je ´m al gevonden? ik heb ´m nl......;)
grtz

P

Ha,
Heb 'm en alles werkt, ook telebankieren en nu blijkt dat we een miljonair in de familie hebben! Hij wil alleen niet delen.......:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan